شناسهٔ خبر: 67614369 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

محمدتقی رهبر

حضور حداکثری مردم در انتخابات به پشتوانه دغدغه رهبری بود

هادی فرهنگ زاد

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: مقام معظم رهبری مغز نظام سیاسی و روح انقلاب اسلامی است و مردم باید آثار توصیه‌های رهبری به خصوص در حوزه‌های اقتصادی را هرچه سریعتر به چشم ببینند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به دغدغه رهبر انقلاب در زمینه ضرورت مشارکت حداکثر در انتخابات،‌ گفت: مردم وفادار ایران همیشه در میدان هستند و دغدغه و تاکید مقام معظم رهبری نیز  پشتوانه این حضور حداکثری است است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری مغز نظام سیاسی و روح انقلاب اسلامی است. ایشان با فرامین و منویات‌شان خط سیر مسئوولان را تبیین می‌کنند و مسنوولان باید در چارچوب قانون اساسی و فرامین امام و رهبری به رفع مشکلات کشور و تامین مایحتاج مردم همت گمارند. در کشور محرم و نامحرم نداریم و مسوولان باید به مردم خدمت‌رسانی کنند. مردم باید آثار توصیه‌های رهبری را هر چه سریعتر به چشم خود ببینند.

رهبر ادامه داد: این مسئله وظیفه مسئوولان را بسیار سنگین می‌کند. آنان باید حقوق مردم را رعایت کنند. مسوولان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، داخلی و خارجی باید خواسته‌های مردم که خواسته‌های نظام و انقلاب اسلامی است را د مدنظر داشته باشند و به آن‌ها عمل کنند. امام خمینی (ره) فرمود هیچ پیغمبری مردمی به خوبی مردم ایران نداشته است. حال که مردم تا این حد مقام منزلت دارند و هر زمان که نظام و رهبری خواسته‌اند، به میدان آمده و لبیک رهبری را گفته‌اند، حالا باید مشکلات و گرفتاری‌های آنان را رفع کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: مسئوولان باید تمام هم و غم‌شان را جمع کنند و با توکل بر خدا و همفکری و مشارکت کارشناسان خبره در حوزه‌های مختلف، همه تلاش‌شان را انجام دهند تا مشکلات مردم رفع شود. امنیت ایران خوب است اما خب سلامت و امنیت روان مردم به دلیل گرانی‌های آسیب دیده است. باید فکری عاجل و اساسی برای این مشکلات کرد. اگر مسوولان بتوانند از فشارهای اقتصادی در معیشت و مسکن و ازدواج مردم بکاهد، صداقت و وفاداری مسوولان به مردم ثابت خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما