شناسهٔ خبر: 67695712 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ابراهیمی: تدبیر رهبر انقلاب اقتدار نظام ایران به جهانیان را نشان داد

علی قورچیان

یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: مردم بار دیگر به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و با حضور در پای صندوق های رای بر تن دشمنان لرزه انداختند.

صاحب‌خبر -

نادرقلی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به نقش رهبر معظم انقلاب در راستای مشارکت مردم در انتخابات، بیان کرد: انقلاب و نظام ما با پشتوانه مردم تاکنون توانسته است جایگاه و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهد. دشمنان نیز همواره از این پشتیبانی مردم نگران بوده و هستند. کلید واژه پیشرفت، توسعه، اقتدار و ابهت کشور ما مردم هستند. مردمی که انقلاب را با حضور خود به پیروزی رساندند و هشت سال از خاک کشور خود در برابر همه جهان حفاظت کردند.

وی اظهار کرد: مردم ما در دوران سازندگی حضور داشته و کشور خود را بعد از جنگ ساختند. مردم ما در حوزه مصائب و مسائل اجتماعی همواره در صحنه بودند. مردم ما در انتخابات مختلف در طول 45 سال گذشته حضور پیدا کردند، در این دوره نیز  با دستور مقام معظم رهبری پای صندوق های رای حاضر شدند. مقام معظم رهبری همواره بر مشارکت مردم در عرصه های مختلف تاکید داشتند. مردم نیز با شناخت و فهم به فرمان رهبر خود لبیک گفته در انتخابات مشارکت کردند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از نگاه بنده برنده این انتخابات مردم بودند. چه در دور اول و چه در دور دوم مردم با حضور خود امید دشمن را ناامید کردند. این پشتوانه مردمی بر تن دشمن لرزه می اندازد و اقدار نظام  جمهوری اسلامی ایران را بیش از گذشته به جهانیان نشان می دهد.

وی تاکید کرد: ما باید شکرگزار این مردم باشیم. بزرگ ترین دستاورد قانون اساسی ما اصل ولایت فقیه است. ما در یک مقطعی شاهد بودیم که رئیس قوه مجریه و رئیس قوه مقننه نداشتیم اما عمود خیمه را رهبر معظم انقلاب نگهداشتند. نقش ولایت فقیه انکار ناپذیر است. این بار نیز با تدبیر رهبر معظم انقلاب بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی به جهانیان نشان داده شد.

انتهای پیام

نظر شما