شناسهٔ خبر: 67614338 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فیاضی: رهنمودهای رهبری در گسترش مشارکت مردم اثرگذار بود

منیرسادات سیدرضا

نماینده نور و محمودآباد در مجلس گفت: وجود رهبری و رهنمودهای اثرگذار ایشان در رقابتی کردن فضا و گسترش مشارکت مردم اثرگذار بوده است.

صاحب‌خبر -

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: انتخابات امسال ویژگی‌های خوبی داشت و باعث توفیق بزرگی برای نظام جمهوری اسلامی شد چون مردم علیرغم تمام تلاش‌های جهان غرب و بنگاه‌های تبلیغاتی آنها در راستای منع آن‌ها برای حضور در انتخابات مردم، پای صندوق‌های رای آمدند.

وی یادآور شد: انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در شرایط خاصی برگزار شد که اگر کشور ناتوان بود امکان برگزاری انتخابات آن هم در دو مرحله را نداشت.

این نماینده مجلس توضیح داد: انتخابات طبق اصل ۱۳۱ قانون اساسی زودتر از موعد مقرر و آرام و بدون تنش برگزار شد؛ در این بین افزایش مشارکت در مرحله دوم نسبت به مرحله اول انتخابات برگ برنده‌ای برای نظام جمهوری اسلامی بود.

 فیاضی ادامه داد: حاکمیت به وظیفه خود در برگزاری انتخابات عمل کرد و کاندیداها در یک رقابت نفس گیر به میدان آمده و در نهایت یک نفر توانست پیروز انتخابات شود؛ موضوعی که دنیا به عینه مشاهده کرد و نمی‌تواند آن را کتمان کند.

وی همچنین یکی از ویژگی‌های جمهوری اسلامی را داشتن رهبری مقتدر دانست و گفت: رهبر انقلاب در مرحله دوم انتخابات بعد از انداختن رای‌شان در صندوق فرمودند که خبرهای خوشی درباره مشارکت می‌شنوم؛ این نشان دهنده چارچوب‌هایی است که شاید همه قائل به درک آن نباشند لذا وجود رهبری و رهنمودهای اثرگذار ایشان در رقابتی کردن فضا و گسترش مشارکت مردم اثرگذار بوده است.

انتهای پیام

نظر شما