شناسهٔ خبر: 67647090 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان:

۴ کیلوگرم تریاک از یک خودرو در استان سمنان کشف شد

سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف چهار کیلوگرم تریاک از یک خودرو در این استان خبر داد و گفت: یک قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دار در این ارتباط دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سید امیر حسین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از کشف مقادیری مواد مخدر در استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: مأموران انتظامی استان سمنان طبق گزارشی مطلع شدند که محموله مواد مخدری از استان‌های شمالی قرار است که وارد استان سمنان شود.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی با دریافت این اطلاعات، شناسایی و دستگیری افراد خاطی را در دستور کار قرار دادند، تاکید کرد: کنترل محورهای مواصلاتی و برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در استان سمنان در همان وهله اول در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از شناسایی ودروی قاچاق بر خبر داد و بیان کرد: این قاچاقچی قصد داشت در پوشش سفر خانوادگی این محموله مواد مخدر را جابجا کند که با هوشیاری پلیس در چنگ قانون گرفتار شد.

موسوی از کشف چهار کیلوگرم تریاک از خودروی این فرد خاطی خبر داد و گفت: این فرد یک قاچاقچی حرفه‌ای و سابقه دارد است.

وی با بیان اینکه عملیات دستگیری وی با هوشیاری مأموران انتظامی بسیار سریع و غافلگیرانه صورت گرفت، افزود: این قاچاقچی همراه با مواد مکشوفه با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

نظر شما