شناسهٔ خبر: 67639793 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خسارت سنگین سیل امروز به خراسان شمالی+ فیلم

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از جاری شدن سیلاب در دو شهرستان خراسان شمالی خبر داد و گفت: با توجه به ادامه بارش‌ها تا کنون برآورد خسارت میسر نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ بارش های شدید تابستانی عصر جمعه 22 تیرماه موجب جاری شدن سیل در بسیاری از مناطق و روستاهای خراسان شمالی و مسدود شدن محور بجنورد به راز و جرگلان شد.

غلامرضا شفیق، مدیر کل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در این باره، اظهار داشت: عصر امروز سیلاب بخش‌هایی از شهرستان راز و جرگلان و شیروان را فرا گرفت.

وی با اشاره به اینکه سیل جاری شده در راز و جرگلان خسارتی نداشت، افزود: سیلاب در بخش‌های سرحد، قوشخانه و تیتکانلوی شیروان با خسارت همراه بود‌. در صبح امروز نیز سیل شدیدی دو بخش قوشخانه و سرحد را فرا گرفت و هم اکنون نیز سیلاب این دو بخش را فرا گرفته است.

شفیق گفت: سیلاب به بخش کشاورزی خسارت وارد کرد، بیش از 50 منزل در دو بخش مذکور دچار آبگرفتگی شده و سطح جاده نیز رسوب گذاری شده است. راهداران در حالت آماده باش هستند تا بعد از فروکش کردن سیلاب، رسوب برداری کنند.

بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر استان خراسان شمالی با توجه به بارش‌های سنگین عصر امروز و جاری شدن سیل در مناطق مختلفی از استان خراسان شمالی نیروهای این جمعیت به مناطق مختلف استان اعزام شدند.

.

انتهای پیام/

نظر شما