شناسهٔ خبر: 67651716 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس بنیاد شهید خراسان رضوی خبر داد

برگزاری مراسم یادبود پدر شهیدان حجازی در حرم مطهر رضوی

مریم سلطانی

رئیس بنیاد شهید خراسان رضوی با اشاره به تدفین پدر شهیدان حجازی در حرم مطهر رضوی، گفت: مراسم یادبود این شهید نیز امروز ساعت ۱۷ در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده نامقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت ۱۰ صبح امروز ۲۳ تیرماه پیکر حاج سید جواد حجازی، پدر دو شهید والامقام جعفر و محمدباقر حجازی و همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی‌اصغر حجازی، قائم‌مقام دفتر رهبر انقلاب در صحن کوثر حرم مطهر رضوی تشییع و تدفین شد.

وی ادامه داد: مراسم یادبود پدر این دو شهید بزرگوار امروز ساعت ۱۷ در ایوان مقصوره مسجد گوهرشاد از طرف دفتر تولیت آستان قدس رضوی برگزار خواهد شد. از عموم مردم به ویژه خانواده معزز شهدا برای شرکت در این مراسم دعوت می‌کنیم.

به گزارش ایسنا حاج سید جواد حجازی از مبارزان برجسته انقلابی و از یاران دیرین امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود که پس از عمری مجاهدت و پارسایی، صبح دیروز در سن ۹۴ سالگی و در همدان دار فانی را وداع گفت و سپس پیکرش برای تشییع و تدفین به مشهد منتقل شد. فرزندان او شهید جعفر حجازی در سال ۱۳۶۱ در جبهه‌های غرب کشور به شهادت رسید و شهید محمدباقر حجازی نیز در سال ۱۳۶۴ در عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم تشییع و تدفین این پدر شهید با حضور سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی معاون اول قوه قضائیه، آیت‌الله احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و حجت‌الاسلام احمد مروی تولید آستان قدس و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مردم شهیدپرور مشهد در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

انتهای پیام 

نظر شما