شناسهٔ خبر: 67643189 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

آخرین اخبار از سیل خراسان شمالی

بارندگی شدید عصر جمعه (22 تیرماه) در روستاهای شهرستان های شیروان و رازوجرگلان خراسان شمالی موجب جاری شدن سیلاب و آب گرفتگی این مناطق شد.

صاحب‌خبر -

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی به همشهری آنلاین گفت: «در حال حاضر بارندگی شدید را در راز و جرگلان و شیروان شاهد هستیم که با وقوع سیل به بخش هایی از سرحد و قوشخانه در شهرستان شیروان خسارت وارد کرده است.»

غلامرضا شفیق ادامه داد: «تاکنون طبق آمار، بیشتر از 20 خانه در این منطقه دچار آبگرفتگی شده است. همچنین سیلاب وارد برخی از بخش های کشاورزی در این روستا شده و برخی از مسیرهای روستایی نیز مسدود شده است.»

او تاکید کرد: «تقریبا در 7، 8 روستا آبگرفتگی موجب مسدود شدن مسیرهای تردد شده که به محض فروکش کردن سیل، مسیرهای روستایی هم بازگشایی می شود.»

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی، اکنون بارندگی در بخش سرحد و قوشخانه قطع شده و فقط منتظر فروکش کردن آب هستیم.

شفیق گفت: «آبگرفتگی در روستای نظرعلی و نظرمحمد در شهرستان شیروان و همچنین روستای سرداب و سرانی در شهر قوشخانه شدید بوده است.»

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی اضافه کرد: «در حال حاضر بارندگی در شهرستان شیروان و بجنورد ادامه دارد. به همین دلیل، تمامی اکیپ های مدیریت بحران، نیروهای امدادی هلال احمر و... به طور کامل وضعیت را در مناطق سیل زده ارزیابی کرده و فعالیت های لازم را انجام می دهند. همچنین تجهیزات و امکانات لازم به این مناطق انتقال داده شده است.»

نظر شما