شناسهٔ خبر: 67637897 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

همه برای آبادانی ایران دست به دست هم دهیم

مدیر حوزه‌های علمیه کشور خواستار همکاری تمام گرایش‌ها برای پیشرفت و آبادانی کشور شد و گفت: همه برای آبادانی ایران دست به دست هم بدهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه میبد با اشاره به مشارکت بالای مردم در دور دوم انتخابات، اظهار داشت: این مشارکت نشان‌دهنده عرق دینی، ملی، مذهبی و وظیفه‌شناسی مردم ایران است.

وی به مشارکت بسیار خوب مردم استان یزد و شهرستان میبد در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم در این خطه از کشور نشان دادند که در تمام صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور و فعال دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر ضرورت همکاری همه گرایش‌ها برای آبادانی کشور، افزود: اکنون زمان آن است که همه برای پیشرفت و توسعه ایران دست به دست هم دهند.

امام جمعه میبد با اشاره به اهمیت درس‌های عاشورا، بیان کرد: دنیای اسلام باید با الهام از عاشورا و درس عزت، مقاومت و ایستادگی، بر سر آرمان‌های الهی در برابر ظلم و ستم پایداری کند.

وی تاکید کرد: عزای امام حسین(ع) باید نسل جوان ما را با راه اسلام و معارف دین آشنا کرده و آنها را در مسیر ارزش‌های اسلام، انقلاب و شهدا قرار دهد.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به اهمیت همراهی شور حسینی با عقل و معرفت حسینی، افزود: در کنار شور و حرارت حسینی، باید عقل، معرفت و هدایت حسینی را نیز طراحی کنیم و نسل جوان را که در معرض انواع آسیب‌ها قرار دارند، دریابیم.

وی خاطرنشان کرد: باید از این فرصت‌ها برای هدایت نسل جوان و آشنا کردن آنها با معارف دینی استفاده کنیم تا آنها بتوانند در برابر چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی مقاوم باشند.

اعرافی تاکید کرد: همبستگی و همکاری همه نیروهای دلسوز کشور می‌تواند به پیشرفت و آبادانی ایران کمک شایانی کند و آینده‌ای روشن برای نسل‌های بعدی فراهم آورد.

انتهای پیام/781/

نظر شما