شناسهٔ خبر: 67683042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون وزارت بهداشت خبر داد

افزایش خدمات بهداشتی و درمانی ملایر با افتتاح بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)

مهناز روزبهانی

معاون توسعه و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت بر ضرورت رفع هرچه سریعتر کمبودها و نواقص بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) ملایر و تجهیز کامل آن تأکید کرد و گفت: بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) ملایر یکی از پروژه‌های مهم درمانی استان همدان است که با افتتاح آن، شاهد افزایش قابل توجهی در خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این منطقه خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

دکتر بهروز رحیمی در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث امیرالمؤمنین(ع) ملایر، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه و همچنین کمبودها و نواقص آن قرار گرفت.

وی با بیان اینکه با همت و تلاش همه دست اندرکاران، این بیمارستان به زودی به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: با افتتاح این بیمارستان، شاهد افزایش قابل توجهی در خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهرستان ملایر و سایر مناطق استان همدان خواهیم بود.

 همچنین معاون توسعه وزارت بهداشت و تیم همراه از روسای ادارات شهرستان و مدیر و معاونین شبکه بهداشت و درمان از دانشکده علوم پزشکی ملایر بازدید کردند.

افزایش خدمات بهداشتی و درمانی ملایر با افتتاح بیمارستان امیرالمؤمنین(ع)

 بررسی امکانات دانشکده از جمله کلاس‌های درس، کتابخانه، سالن جدید پراتیک و ‌بررسی امکانات موجود و نیروی انسانی، همچنین دیدار با مسئولین و بازدید از محوطه و سالن اجتماعات دانشکده علوم پزشکی موقوفه حاج ابوالقاسم ملایری از دیگر برنامه‌های این بازدید بود.

رحیمی ضمن بازدید از ظرفیت‌های آموزشی، رفاهی و فیزیکی دانشکده خواستار تلاش هرچه بیشتر در راستای رشد سریع و توسعه همه جانبه علوم پزشکی در شهرستان شد.

 وی پس از دریافت گزارش عملکرد از دکتر مدی‌نشاط سرپرست دانشکده، قول مساعد در خصوص اعطای بودجه عمرانی به جهت بهسازی و بازسازی ساختمان جدید دانشکده و تلاش برای اخذ نهایی رشته مامایی را داد.

 گفتنی است؛ دانشکده پرستاری ملایر در خرداد ماه امسال با افزایش فضای فیزیکی، زیرساخت‌ها و رشته‌های تحصیلی و صدور دستور مستقیم وزیر بهداشت به دانشکده علوم پزشکی تغییر عنوان داد.

در ادامه این سفر یک روزه، رحیمی از مرکز خدمات سلامت علی آباد دمق نیز دیدن کرد.

انتهای پیام

نظر شما