شناسهٔ خبر: 67616122 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

شرایط فروش جتا VS7 و جتا VS5 در سامانه وارداتی ها اعلام شد + قیمت

صاحب‌خبر -

شرکت مأموت خودرو در اطلاعیه‌ای شرایط فروش جتا VS7 و جتا VS5 ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی در تیر ماه ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام شرکت ماموت خودرو، آن دسته از متقاضیان سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی که متقاضی خرید دو خودرو وارداتی جتا VS7 و جتا VS5 هستند، می‌توانند این دو محصول را در بین ۵ گزینه سبد اولویت خود قرار دهند و در صورت تخصیص خریداری نمایند. در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز به اعلام جزئیات این طرح می‌پردازیم.

جزئیات شرایط فروش جتا VS7 و جتا VS5 مأموت خودرو – تیر ۱۴۰۳

در این طرح خودرو جتا وی اس ۷ با قیمت علی‌الحساب ۲ میلیارد و ۷۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان در مبادی ورودی و خودرو جتا وی اس ۵ با قیمت علی‌الجساب ۱ میلیارد و ۶۲۰ میلیون تومان در مبادی ورودی به متقاضیان عرضه می‌شود.

شایان ذکر است هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … به قیمت‌های فوق اضافه می‌گردد که واردکنندگان با رعایت آیین نامه اجرایی قانون حمایت از مصرف کنندگان خودرو می‌توانند نسبت به دریافت آن اقدام نموده و در موعد مقرر نسبت به تحویل خودرو اقدام نمایند.

لازم به ذکر است افراد جدیدی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام اولیه خود را انجام نداده‌اند نیز می توانند تا ساعت ۱۲ روز شنبه مورخ ۲۳ تیر ۱۴۰۳ با تشکیل حساب وکالتی نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی و بلوکه کردن مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، نسبت به انتخاب اولویت از میان گزینه های موجود اقدام کنند. بدین ترتیب علاوه بر افرادی که اسفند ۱۴۰۱ ثبت نام کردند، افراد جدید نیز می توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم، نسبت به خریداری جتا VS7 و جتا VS5 اقدام کنند.

آخرین شرایط فروش انواع خودرو در ایران:

نظر شما