شناسهٔ خبر: 67669736 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

بازار کاسبی با مکمل سوخت داغ شد!

در حالی که شاهد عرضه گسترده خودروهای وارداتی، مونتاژی و حتی داخلی با پیشرانه توربو هستیم اما عرضه بنزین سوپر قطع شده است.

صاحب‌خبر -
روزنو :

روزگار خودرو: در حالی که شاهد عرضه گسترده خودروهای وارداتی، مونتاژی و حتی داخلی با پیشرانه توربو هستیم اما عرضه بنزین سوپر قطع شده است. کمبود بنزین سوپر باعث ایجاد مشکلات گسترده برای خریداران این خودروها شده است. همین عامل باعث شده بسیاری از افراد به خرید مکمل بنزین برای افزایش اکتان روی بیاورند. اما قیمت مکمل های بنزین هم به واسطه نایاب شدن بنزین سوپر افزایشی شده و تا بیش از ۱.۵ میلیون تومان هم می‌رسد. به نظر می‌رسد که باید فکری به حال بنزین سوپر شود چرا که صاحبان خودروهای توربو با دردسر مواجه شده اند.

بازار کاسبی با مکمل سوخت داغ شد!

قیمت مکمل بنزین

مکمل های سوخت همه جا یافت می‌شود از پمپ بنزین ها گرفته تا فروشگاه‌های آنلاین. مکمل های سوخت به ویژه در بین صاحبان خودروهای با پیشرانه توربو طرفدار زیادی دارد اما قیمت‌ها دیگر ارزان نیست.

بازار کاسبی با مکمل سوخت داغ شد!

قیمت مکمل‌های سوخت از حدود ۳۶ هزار تومان شروع و حتی تا ۱.۸ میلیون تومان رفت. با توجه به این که بسیاری از جایگاه‌های سوخت بنزین سوپر ندارند استفاده از مکمل های سوخت در پمپ بنزین ها هم به نوعی شیوه درآمدزایی تبدیل شده است.

نظر شما