شناسهٔ خبر: 67615876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:

آفرین‌واره بین‌المللی «راوی عشق» در زنجان برگزار می‌شود

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از برگزاری دومین آفرین‌واره بین‌المللی راوی عشق خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، اصغر حاج‌علی‌اکبری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، ظهر چهارشنبه در نشست خبری دومین آفرین‌واره بین‌المللی راوی عشق، اظهار کرد: استان زنجان در قالب قرارگاه شهید آوینی ۶ برنامه فرهنگی و هنری را پیش‌بینی کرده که یکی از آن‌ها آفرین‌واره فیلم و عکس راوی عشق است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه قرار بود در سطح ملی برگزار شود، ابراز کرد: با هماهنگی به عمل آمده قرار شد امسال به شکل بین‌المللی برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، هدف از این آفرین‌واره را ترویج فرهنگ عاشورایی خواند و گفت: با توجه به اشتهار استان زنجان به پایتخت شور و شعور حسینی، این برنامه یک رویداد ارزش آفرین محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه آفرین‌واره از ۲۳ تا ۳۰ تیرماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: این رویداد شامل دو بخش فیلم و عکس است که بخش فیلم در دو حوزه مستند و داستانی پیش‌بینی شده است.

حاج‌علی‌اکبری ادامه داد: بخش عکس نیز در دو قسمت عکاسی حرفه‌ای با دوربین‌های حرفه‌ای و پویش مردمی با تلفن همراه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این آفرین‌واره با محوریت رویدادهای مذهبی است و با دو پایگاه مذهبی زنجان حسینیه اعظم و زینبیه اعظم شرکت خواهند کرد.

گفتنی است، تفاهم‌نامه همکاری برای توسعه برنامه‌های فرهنگی و هنری بین‌المللی بین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان زنجان منعقد شد.

نظر شما