شناسهٔ خبر: 67642757 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

پایگاه مشاوره رایگان کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر پایگاه سیار مشاوره رایگان کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ در همایش بزرگ حجاب و عفاف برپا گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور ریاست بهزیستی شاهین دژ در همایش بزرگ حجاب و عفاف در پارک جنگلی شهرستان پایگاه سیار مشاوره رایگان کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ در محل برگزاری همایش برپا و جوابگوی سوالات مراجعین توسط روانشناسان اورژانس گردیدند .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ با تاکید بر نقش بی بدیل زنان در تأثیرگذاری ، تربیت ، پیشرفت و سعادت خانواده و جامعه عنوان کرد : توجه به زمینه های فرهنگی و اجتماعی آن به عنوان بستر لازم برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف ضروری است.
وی افزود ؛ اگر توقع تاثیر امر به معروف و نهی از منکر را پایین بیاوریم، این عمل بیشتر خواهد شد ، روش‌های گوناگون دعوت دختران و زنان به حفظ حجاب و عفاف را در این همایش بیان نمود و بر آثار مهم رعایت حجاب و پوشش اسلامی در جامعه تاکید کرد.
داداشیان یادآورشد : برای آشنایی جامعه هدف بهزیستی علی الخصوص فرزندان آنان در دهه اول و دوم ماه محرم برنامه های مختلفی در مراکز غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی شاهین دژ با رویکرد معرفتی - تربیتی پیش بینی شده است .
گفتنی است در این همایش روانشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ با حضور در چادر سیار مشاوره رایگان برای مراجعین ارائه و راهنمایی های لازم نیز توسط ریاست بهزیستی در خصوص مراجعه به مراکز انجام شد .

پایگاه مشاوره رایگان کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ

پایگاه مشاوره رایگان کارشناسان اورژانس اجتماعی بهزیستی شاهین دژ

نظر شما