شناسهٔ خبر: 67642756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

بازديد فرماندار ويژه نيشابور از اداره و درمانگاه پلي کلينيک تامين اجتماعي نيشابور

صاحب‌خبر -
بازديد  فرماندار ويژه  نيشابور از اداره و درمانگاه پلي کلينيک تامين اجتماعي نيشابور

خبرگزاری آریا-  به مناسبت هفته تامین اجتماعی  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور از  اداره و درمانگاه پلی کلینیک تامین اجتماعی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،به مناسبت گرامیداشت هفته تامین اجتماعی مهدی دونده  معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور با حضور در اداره تامین اجتماعی ضمن بازدید از واحدهای مختلف و دیدار و گفتگو با رئیس و کارکنان مجموعه، این روز را به آنان تبریک گفت و از زحمات آنان در امر خدمات رسانی به مردم تقدیر و تشکر کرد.
 
وی با بیان اینکه فعالیت های مجموعه تامین اجتماعی در راستای افزایش خدمات بیمه ای و تامین اجتماعی به اقشار مختلف مردم بسیار مهم است. با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری باید در جهت رفع مشکلات مردمی بیش از پیش اهتمام ورزیم.

مهدی دونده  در درمانگاه پلی کلینیک تامین اجتماعی ضمن تبریک از زحمات و فعالیت های کارکنان و پرسنل این مجموعه در جهت خدمات رسانی به بیمه شدگان و جامعه هدف تقدیر نمود.

وی با اشاره به گستردگی جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی و ارائه خدمات بیمه ای و درمانی افزود؛ تامین اجتماعی از جمله سازمان هایی است که هویتش خدمت به مردم است و با پشتیبانی از قشر ضعیف جامعه و ارائه خدمات، همواره گره گشای مشکلات مردم بوده و لذا لازم است مجموع فعالیت ها و اقدامات این سازمان به نحوی باشد که اقشار جامعه و به خصوص قشر پر تلاش کارگران بدون هیچ دغدغه ای از خدمات درمانی مطلوب و رایگان بهره بگیرند و قطعا اجرای این مهم تاثیر بسزایی در افزایش رضایتمندی و امیدواری افراد جامعه خواهد داشت.

در پایان مدیر درمانگاه تامین اجتماعی نیشابور نیز در این دیدار ضمن تقدیر از حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نیشابور گزارشی از اهم اقدامات را ارائه کرد.

نظر شما