شناسهٔ خبر: 67609646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان :

صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب، زمینه‌ساز عبور از تابستان گرم امسال است

بنت الهدی نوری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: صرفه‌جویی در مصرف آب نه به معنای کم‌مصرف کردن بلکه به مفهوم مصرف بهینه بوده و مصرف بهینه آب نیز زمینه‌ساز عبور از تابستان امسال در همدان است. 

صاحب‌خبر -

 فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: بر اساس بارش‌هایی که در سال آبی جاری داشتیم، در حال حاضر مشکلی برای تأمین آب شرب در استان همدان وجود ندارد اما با توجه به افزایش و ماندگاری گرمای هوا و به تبع آن افزایش مصرف، مشارکت مردم در صرفه جویی و مصرف بهینه آب، ضروری است. 
 
بختیاری‌فر تصریح کرد: کاهش مصارف غیرضروری آب از جمله شستشوی حیاط و اتومبیل با آب شرب، کاهش مدت زمان استحمام، عدم آبیاری باغچه منازل با آب آشامیدنی، نصب سایبان برای کولرهای آبی، استفاده از تجهیزات کاهنده برای مصرف بهینه آب، استفاده از تجهیزات پمپاژ استاندارد ( مخزن ذخیره و پمپ ) و آبیاری در ساعات اولیه شب تا بامداد از جمله روش‌های مدیریت مصرف آب است. 
 
به‌گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان همدان، وی با بیان اینکه صرفه‌جویی و مصرف بهینه آب، زمینه‌ساز عبور از تابستان گرم امسال است، مطرح کرد: از تمامی مشترکان شرکت آب و فاضلاب استان درخواست داریم که به موضوع صرفه‌جویی مصرف آب برای گذر بدون مشکل و نگرانی از تابستان گرم پیش‌رو، توجه کنند. 
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان در پایان، تأکید کرد: مردم می‌توانند با صرفه‌جویی در مصرف، ما را در ارائه خدمات پایدار در حوزه تأمین آب یاری کنند و صرفه‌جویی باید از نگاه مقطعی تبدیل به یک فرهنگ بومی و اجتماعی در همه ابعاد زندگی ما شود.

انتهای پیام

نظر شما