شناسهٔ خبر: 67611729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان:

فرهنگسرای نگین تا پایان ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از احداث فرهنگسرای نگین در شهرک نگین خبر داد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و تأمین رفاه اجتماعی شهروندان فرهنگسرای نگین در زمینی به مساحت ۳۰۷ متر مربع با ۹۰۰ متر مربع زیربنا و با اعتباری بالغ‌بر ۳۷۰ میلیارد ریال تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی‌اکبر رسالت امروز _چهارشنبه بیستم تیر_ در برنامه «به احترام مردم اصفهان» که با موضوع سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری در حوزه حمایت از مجموعه‌ها و هیئت‌های مذهبی برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم در مسیر اهل بیت (ع) حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه تقریباً اقدامات و فعالیت‌های هیئت‌ها مذهبی به‌صورت مشارکتی با شهرداری اجرا می‌شود، افزود: هیئت‌ها با منطقه هماهنگ هستند، از این‌رو تلاش کردیم با هیئت‌ها همسو باشیم؛ همان‌طور که عید غدیر و عید قربان مشارکت خوبی با آن‌ها داشتیم.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در کنار شهروندان قرار می‌گیریم تا پاسخگوی سوالات آن‌ها باشیم.

رسالت گفت: شرایط در مساجد و هیئت‌ها بسیار سخت است و به آن‌ها باید کمک شود.

وی ادامه داد: احداث فرهنگسرا یکی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی بسیار مهم محسوب می‌شود که به‌منظور توسعه فرهنگ، هنر، آموزش و دسترسی عمومی به منابع فرهنگی در یک منطقه یا جامعه انجام می‌شود.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: فرهنگسراها به‌عنوان مراکزی چند منظوره با تمرکز بر ارتقای سطح دانش و فرهنگ جامعه، محلی برای تبادل ایده‌ها و اطلاعات، آموزش مستمر، هنر و فرهنگ عامه معرفی و ترویج می‌شود.

رسالت از احداث فرهنگسرای نگین در شهرک نگین واقع در خیابان کاوه خبر داد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی شایسته و تأمین رفاه اجتماعی شهروندان فرهنگسرای نگین در زمینی به مساحت ۳۰۷ متر مربع با ۹۰۰ متر مربع زیربنا احداث می‌شود.

وی افزود: این مجموعه در چهار طبقه شامل یک طبقه اداری و بازی کودکان، یک طبقه سالن ورزشی و دو طبقه کارگاهی، با اعتباری بالغ بر ۳۷۰ میلیارد ریال (شامل تملک و احداث) تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما