شناسهٔ خبر: 67602376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری:

واحد صنعتی و تولیدی چهارمحال و بختیاری به عنوان واحد نمونه ملی برگزیده شد

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: در بیست و هشتمین همایش روز ملی صنعت و معدن، واحد صنعتی و تولیدی آتیه‌سازان نگین فراز چهارمحال و بختیاری، در بخش ماشین‌آلات و تجهیزات تولید معدن و کشاورزی و در سطح ملی، برگزیده شد.

صاحب‌خبر -

به گرازش خبرنگار ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، فضل‌الله رحمتی، مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری گفت: ویژه‌برنامه بیست و هشتمین سالروز ملی صنعت و معدن، با حضور وزیر صمت، معاونین، مدیران صمت استان‌ها و همچنین رؤسای اتاق‌های بازرگانی و فعالان عرصه اقتصادی در تهران برگزار شد.

وی افزود: در روز صنعت و معدن، واحد صنعتی و تولیدی آتیه‌سازان نگین فراز چهارمحال و بختیاری به دلیل تولید مدوام و با کیفیت مطلوب، در بخش ماشین‌آلات و تجهیزات تولید معدن و کشاورزی و در سطح ملی، برگزیده شد.

فضل‌الله رحمتی گفت: در آیین ملی بزرگداشت روز صنعت و معدن از محمد لطفی، مدیرعامل شرکت صنعتی آتیه‌سازان نگین فراز چهارمحال و بختیاری به‌عنوان صنعتگر نمونه ملی، تجلیل و تندیس زرین روز ملی صنعت و معدن، توسط وزیر صمت به ایشان، تقدیم شد.

مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: آتیه‌سازان نگین فراز، طراح و سازنده تخصصی دستگاه‌های اکسترودر، آسیاب پلورایزر، کرامبلر، پرس پلت، جت فیلتر، درام کوترمی است که خط تولید خوراک آبزیان را به روش اکسترودر، بومی‌سازی کرده است.

وی تصریح کرد: روز ملی صنعت و معدن، فرصت مناسبی بود تا طی مراسمی علاوه بر تجلیل از نمایندگان برندهای برگزیده صنعتی و موفق‌ترین تولیدکنندگان داخلی، نگاه ویژه‌ای نیز به جنبه‌های مهم‌ترین قوه محرکه اقتصاد کشور در بخش صنعت و معدن شود.

رحمتی یادآور شد: صنعت و معدن زیرساخت اقتصاد، اشتغال و تولید ناخالص ملی است که با توجه به برنامه‌ریزی‌های پیشرفت کشور، اقتصاد دانش بنیان و بخش صنعت از مهم‌ترین فاکتورهای توسعه است.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

نظر شما