شناسهٔ خبر: 67089566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

وزیر کشور در گفت‌وگو با ایسکانیوز چهارمحال و بختیاری:

پروژه راه‌آهن شهرکرد به پیشرفت اقتصادی چهارمحال و بختیاری کمک می‌کند

وزیر کشور گفت: پروژه راه آهن شهرکرد، یک پروژه بسیار مهم و مورد مطالبه مردم است. علاوه بر بخش مسافربری که می‌تواند کمک بزرگی به مردم این استان باشد، از لحاظ باربری نیز در جهت پیشرفت اقتصادی استان حرکت می‌کند.

صاحب‌خبر -

احمد وحیدی، وزیر کشور در بازدید از پروژه ایستگاه راه آهن شهرکرد در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ایستگاه راه آهن شهرکرد، یک پروژه بسیار مهم و مورد مطالبه مردم است؛ علاوه بر بخش مسافربری که می‌تواند کمک بزرگی به مردم این استان باشد، از لحاظ باربری نیز در جهت پیشرفت اقتصادی استان حرکت می‌کند.

وی افزود: مدت‌هاست که این پروژه، شروع شده و حدود 90 کیلومتر راه و 15 پل و تونل در این پروژه، در نظر گرفته شده که در حال احداث است.

احمد وحیدی تشریح کرد: طبق گزارشی که از مجری پروژه دریافت شده، تعدادی از این تونل‌ها احداث و حدود 50 درصد از تونل‌ها لاینینگ شده و دیواره‌های تونل‌ها، مقاوم‌سازی و به استحکام لازم، رسیده است و خوشبختانه، روند احداث و لاینینگ تونل‌ها به خوبی در حال پیشرفت است؛ امیدواریم پیمانکار پروژه، در بخش احداث پل‌ها هم اهتمام لازم را ورزیده و به‌زودی شاهد پیشرفت این قسمت هم باشیم.

وزیر کشور گفت: ایستگاه راه‌آهن شهرکرد نیز حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تأمین کمک‌ها و اعتبارات لازم، شاهد پیشرفت ایستگاه و زیرساخت‌ها بوده و پس از آن به مرحله ریل‌گذاری برسیم.

پروژه همچنان فعال است و با کمک‌های دولتی به حرکت خود ادامه می‌دهد که نهایتاً تکمیل پروژه، یکی از اقدامات مهم این دوره است.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

نظر شما