شناسهٔ خبر: 67059284 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

طی سفر یک روزه وزیر اقتصاد به چهارمحال و بختیاری؛

شرکت فولاد رادمهر شهرکرد با حضور وزیر اموراقتصادی و دارایی افتتاح شد

شرکت صنعتی فولاد رادمهر، واقع در فاز سوم شهرک صنعتی شهرکرد، با حضور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی و مسئولان استانی، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، شرکت صنعتی فولاد رادمهر، واقع در فاز سوم شهرک صنعتی شهرکرد، با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی و مسئولان استانی از جمله، استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، معاونین امور اقتصادی و عمرانی استانداری، مدیرکل صمت چهارمحال و بختیاری و سایر مسئولان استانی، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجتبی شمسیان مدیرعامل شرکت فولاد رادمهر شهرکرد در آئین بهره‌بهرداری کارخانه و در معرفی این مجموعه گفت: این شرکت صنعتی در زمینی به مساحت تقریبی ۱۸ هزار متر مربع و زیربنای ۳ هزار و ۴۳۲ متر مربع، احداث و عملیات اجرایی آن بصورت جدی و در طی حدوداً ۲ سال به‌طول انجامید و به بهره‌برداری نهایی رسید.

وی افزود: این مجموعه، متعلق به بخش خصوصی و تماماً به‌واسطه سرمایه شخصی اعضای هیئت مدیره شرکت، احداث شده و تابه‌حال از هیچ‌گونه وام و تسهیلات دولتی، استفاده نکرده است.

شمسیان با اشاره به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، تصریح کرد: کلیه دستگاه‌ها و تجهیزات این واحد صنعتی، تولید داخلی و محصول شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی است و مواد اولیه مورد استفاده در این شرکت، پسماند کارخانه‌های بزرگ و آهن اسفنجی قراضه است و محصول تولیدی نهایی در قالب شمش بیلت، عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت فولاد رادمهر شهرکرد بیان داشت: این مجموعه دارای استانداردهای بین‌المللی می‌باشد و شمش بیلت تولیدی در این کارخانه، در ابعاد و آنالیزهای مختلف است و در کارخانه‌های نورد داخلی، جهت تولید میلگرد، نبشی، تیرآهن، ناودانی و... استفاده می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به میزان تولید این کارخانه تشریح کرد: ظرفیت تولید سالانه این واحد صنعتی حدوداً ۳۰ هزار تن است.

مجتبی شمسان اظهار کرد: میزان سرمایه‌گذاری انجام شده در فولاد رادمهر، ۸۶۰ میلیارد ریال است که زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر، به‌صورت مستقیم و ۵۰۰ نفر به‌صورت غیر مستقیم را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت فولاد رادمهر شهرکرد با اشاره بیشتر به محصولات شرکت، گفت: این مجتمع قادر به تولید بیلت فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با سایزها و مقاطع متنوع است و می‌تواند نیازهای داخل کشور به این محصول را پاسخگو و به عنوان تأمین‌کننده صنایع پایین‌دست فولادی، نقش مهمی ایفا کند.

گفتنی است، دیدار با محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در استان، بازدید از خطوط راه‌آهن شهرکرد-سفیددشت-مبارکه، جلسه با دستگاه‌های اجرایی تابعه وزارت امور اقتصاد و دارایی و افتتاح و توسعه طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان، از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر امور اقتصاد و دارایی به استان و چهارمحال و بختیاری بود.

خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی

انتهای پیام/

نظر شما