شناسهٔ خبر: 67592997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جزییات تشییع پیکر افسر شوشی نیروی دریایی که در حادثه ناوشکن سهند شهید شد

دزفول - ایرنا - پیکر پاک ناوسروان شهید سعید خسروی‌پور از کارکنان نیروی دریایی ارتش که بر اثر سانحه رخ داده برای ناوشکن سهند به درجه رفیع شهادت نائل آمد، روز چهار شنبه در شوش تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

صاحب‌خبر -

فرماندار شوش در حاشیه دیدار با خانواده شهید خسروی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک و تسلیت شهادت این افسر رشید اسلام به خانواده و همرزمان این شهید گفت: پیکر شهیدسعیدخسروی پورکه بر اثر سانحه برای ناوشکن سهند در اسکله‌های مربوط به صنایع دریایی بندرعباس به شهادت رسیده است، فردا در شوش تشییع می‌شود.

محسن حویزه اضافه کرد: آیین تشییع شهیدسعیدخسروی پور از ساعت ۹ صبح فردا چهارشنبه ۲۰ تیرماه جاری با حضور مردم از میدان معلم شوش به سمت آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) برگزار و پیکر پاک این شهید در گلزارشهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

وی ضمن دعوت آحاد مردم قدرشناس شوش برای حضور گسترده در آیین تشییع این شهید گفت: شهادت فوض عظیمی است که دستیابی به این درجه رفیع، ثمره جهاد مخلصانه در راه خدا است.

به گزارش ایرنا، فرماندار شوش به همراه جمعی از معاونان و رییس بنیاد شهید شهرستان شوش با حضور در منزل شهید ناوسروان سعیدخسروی پور، شهادت آن شهید والامقام را به خانواده ایشان تبریک و تسلیت گفت.

همچنین نشست هماهنگی و پشتیبانی تشییع این شهید در فرمانداری شوش برگزار شد.

شهیدسعیدخسروی پور متولد سال ۱۳۵۷ از توابع شهرستان شوش و از نیروهای جان برکف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پرسنل ناو سهند ارتش جمهوری اسلامی بود.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، ناو سهند که برای تعمیر به یکی از اسکله‌های مربوط به صنایع دریایی بندرعباس اعزام شده بود روز دوشنبه دچار سانحه شد.

این ناو در حال تعمیر در اسکله به خاطر نفوذ آب به مخازن، تعادل خود را از دست داد که خوشبختانه به علت محدودیت عمق ساحل، بازگشت ناو به حالت تعادل به سرعت در حال انجام است.

نظر شما