شناسهٔ خبر: 67607713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

استانداری خوزستان:

دورکاری ادارات و دستگاه های اجرایی خوزستان در روز شنبه

استانداری خوزستان: استانداری خوزستان با صدور اطلاعیه ای از فعالیت ادارات و دستگاه های اجرایی به صورت دورکاری در روز شنبه خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش ایلنا از خوزستان، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به گزارش هواشناسی در خصوص افزایش دما و به منظور پایداری شبکه برق استان فعالیت کلیه ادارات، سازمان ها، شرکت ها، موسسات دولتی، نهادهای انقلاب اسلامی، موسسات عمومی و غیردولتی، شهرداری ها، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و مراکز و موسسات آموزشی خوزستان در روز شنبه مورخ 23 تیرماه به صورت دورکاری اعلام شد.
این دورکاری شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس، آتش‌نشانی‌ها، بیمارستان‌ها و بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کاری، تولیدی و ارائه دهنده خدمات عمومی (آب، برق، گاز، مخابرات و خدمات شهری شهرداری‌ها) نمی‌شود.
 
آزمون های پایانای دانشگاه‌ها، مراکز آموش عالی، حوزه‌های علمیه، آزمون های استخدامی (از جمله دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش) مصاحبه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و سایر آزمون ها بدون تغییر و مطابق برنامه زمان‌بندی اعلام شده قبلی در تاریخ های مذکور برگزار خواهند شد.
 
شورای هماهنگی بانک های استان نیز پس از هماهنگی با استاندار خوزستان نسبت به ابلاغ تصمیم اتخاذ شده به بانک های سطح استان اقدام می کند.
انتهای پیام/

نظر شما