شناسهٔ خبر: 67603349 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرماندار شوش خبر داد؛

تشییع پیکر شهید خوزستانی حادثه ناوشکن سهند در شوش

حویزه گفت: پیکر شهید «سعید خسروی‌پور» که بر اثر سانحه برای ناوشکن سهند در اسکله‌های مربوط به صنایع دریایی بندرعباس به شهادت رسیده است، امروز در شوش تشییع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، پیکر ناوسروان شهید «سعید خسروی‌پور» از کارکنان نیروی دریایی ارتش که بر اثر سانحه رخ داده برای ناوشکن سهند به درجه رفیع شهادت نائل آمد، امروز در شهرستان شوش تشییع و در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

«محسن حویزه» فرماندار شوش در حاشیه دیدار با خانواده شهید خسروی‌پور ضمن تبریک و تسلیت شهادت این افسر رشید اسلام به خانواده و همرزمان این شهید اظهار داشت: پیکر شهید «سعیدخسروی‌پور» که بر اثر سانحه برای ناوشکن سهند در اسکله‌های مربوط به صنایع دریایی بندرعباس به شهادت رسیده است، امروز در شوش تشییع می‌شود.

وی افزود: آیین تشییع شهید خسروی‌پور از ساعت ۹ صبح امروز با حضور مردم از میدان معلم شوش به سمت آستان مقدس حضرت دانیال نبی(ع) برگزار و پیکر پاک این شهید در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

وی ضمن دعوت آحاد مردم قدرشناس شوش برای حضور گسترده در آیین تشییع این شهید گفت: شهادت فوض عظیمی است که دستیابی به این درجه رفیع، ثمره جهاد مخلصانه در راه خدا است.

شهید «سعیدخسروی‌پور» متولد سال ۱۳۵۷ از توابع شهرستان شوش و از نیروهای جان برکف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و پرسنل ناو سهند ارتش جمهوری اسلامی بود. ناو سهندی که برای تعمیر به یکی از اسکله‌های مربوط به صنایع دریایی بندرعباس اعزام شده بود روز دوشنبه دچار سانحه شد. این ناو در حال تعمیر در اسکله به خاطر نفوذ آب به مخازن، تعادل خود را از دست داد و غرق شد.

انتهای پیام/

نظر شما