شناسهٔ خبر: 67607748 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

احتمال لغو میزبانی والیبال باشگاه‌های آسیا در یزد

مدیر عامل باشگاه شهداب: عملیات عمرانی کند پیش می‌رود

محمدمسعود زارع

مدیر عامل باشگاه ورزشی شهداب یزد گفت: قصدم ایجاد حس ناامیدی بین هوادران نیست اما اگر با همین سرعت بخواهیم پیش برویم ممکن است امتیاز میزبانی جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۴ از استان یزد سلب شود.

صاحب‌خبر -

«امیر شرافت» در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص میزبانی از جام باشگاه های آسیا ۲۰۲۴ گفت: برای اولین بار امتیاز میزبانی از مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا به استان یزد واگذار شده است که این میزبانی یک میزبانی تاریخی برای استان و حتی کشور است.

وی افزود: تاکنون یزد میزبان چنین رویدادی نبوده؛ اما ضعف امکانات و یا بهتر است بگوییم کمبود امکانات و زیرساخت های فراوان سلب امتیاز این میزبانی تاریخی را تایید می‌کند؛ ۱۹ ایراد از مجموعه اختصاصی شهداب که تنها سالن استاندار والیبال شهرستان یزد است گرفته شده که رفع تمام معایب آن از توان باشگاه خارج است.

شرافت ادامه داد: تا به امروز اقداماتی برای رفع این نواقص صورت گرفته و مجموعه استان قول حمایت داده اند اما سرعت عملیات عمرانی بسیار کُند و نگران کننده است؛ قصدم ایجاد حس ناامیدی بین هوادران نیست اما اگر با همین سرعت بخواهیم پیش برویم ممکن است امتیاز میزبانی از استان یزد سلب شود.  

مدیر عامل باشگاه شهداب ادامه داد: تاریخ مسابقات قطعی شده و اوایل مرداد ناظرینی از سوی فدراسیون جهانی و ایران برای بازدید از مجموعه حضور پیدا خواهند کرد و اگر ۸۰ درصد موارد رفع نشده باشد امتیاز میزبانی از باشگاه شهداب نه ولی از استان یزد سلب خواهد شد.

وی افزود: کار بسیار سختی پیش رو داریم اما این کار شدنی است که همت مسئولین را می‌طلبد؛ میزبانی این مسابقات قابل قیاس با هیچ رویدادی نیست؛ امیدوارم این اتفاق فدای لیگ برتری شدن فوتبال استان نشود.

امیر شرافت در خصوص شرایط فعلی تیم گفت: در حال حاضر پنج بازیکن بومی یزدی در تیم داریم که اتفاق بزرگی برای ورزش استان است که پنج بازیکن بومی در سطح لیگ برتر در تیمی از استان حضور داشته باشند.

مدیر عامل باشگاه شهداب در خصوص جذب بازیکنان جدید برای رقابت های جام باشگاه های آسیا گفت: چند بازیکن خارجی جذب کردیم؛ «بردیا سعادت» را به عنوان یار کمکی جذب کردیم، با چند بازیکن مطرح دیگر نیز مذاکراتی انجام داده ایم که طی روزهای آینده نتیجه آن قطعی خواهد شد و امیدوارم با حمایت هواداران و مسئولین اتفاقی تاریخی برای تیم شهداب یزد؛ ورزش استان و در نهایت والیبال این مرز و بوم مثل حضور در فینال این رقابت ها رقم بخورد.

وی در خصوص سیاست های تیم داری باشگاه شهداب گفت: با توجه به هدف گذاری که داشتیم سال به سال سعی می‌کنیم در کنار بازیکنان با تجربه از بازیکنان پرورش یافته آکادمی خودمان استفاده کنیم، فصل گذشته هیچ کسی باور نداشت که تیم شهداب به فینال مسابقات صعود کند؛ اما تیم ما با بازیکنانی ۲۰ الی ۲۳ ساله و با حمایت مردم در فینال بازی کرد و در نهایت با چند امتیاز اختلاف سومین عنوان قهرمانی پیاپی از دست رفت.

شرافت افزود: بحث تیم داری برای یک مجموعه خصوصی با توجه به افزایش زیاد مبلغ قرار داده‌ها و هزینه‌ها واقعا مشکل شده است اما سعی می‌کنیم تیمی آبرومند را روانه مسابقات کنیم.

مدیر عامل باشگاه شهداب یزد عنوان کرد: باشگاه شهداب وارد هفتمین سال تاسیس خود شده و فعالیت خود را با حمایت مردم و حضور چند هوادار آغاز و روز به روز گسترش پیدا کرد و امروزه به جایگاهی رسیده است که از تمام ایران و حتی در سطح بین المللی مخاطب و هوادار دارد.

شرافت ادامه داد: دلگرمی حضور هوادران بود که تا به امروز توانستیم این مسیر سخت و طاقت فرسا را سپری کنیم و عناوین مختلف قهرمانی را برای ورزش استان و خوشحالی هواداران به ارمغان آوریم.

وی در پایان گفت: با وجود تلاش های شبانه روزی مجموعه مدیریتی؛ بازیکنان؛ کادر فنی و حمایت مردم شریف استان و با کمترین حمایتی از ارگان یا نهادی امروزه باشگاه شهداب بر فراز قله والیبال ایران ایستاده‌ است.

انتهای پیام

نظر شما