شناسهٔ خبر: 67572378 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رایج‌ترین دلایل خرابی‌ یخچال و راه حل‌های رفع آن

در ادامه می توانید اطلاعاتی در مورد خرابی های رایج یخچال به دست بیاورید.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، یخچال یکی از اقلام ضروری زندگی روزمره است. مانند سایر اقلام الکترونیکی، یخچال‌ها نیز دچار اختلال می‌شوند. در این مقاله می‌توانید اطلاعاتی در مورد خرابی‌های رایج یخچال پیدا کنید. بنابراین سوال مهم این است که در انتخاب یخچال به چه نکاتی باید توجه کرد؟

چگونه خطای یخ زدایی یخچال را برطرف کنیم؟

این مشکل زمانی رخ می‌دهد که یخ انباشته شده در داخل محفظه انجماد به طور مرتب ذوب نشود. ممکن است دلایل مختلفی برای عملکرد نادرست یخ زدایی وجود داشته باشد که از اجزای مختلفی تشکیل شده است. برای شناسایی این موضوع، می‌توانید یخ‌های جمع‌شده در فریزر را به‌صورت دستی بردارید و ببینید آیا دوباره یخ می‌زند یا خیر. این راه حل کوچک می‌تواند به شما کمک کند تا متوجه شوید که آیا مشکل سخت افزاری وجود دارد یا خیر. در صورت تکرار مشکل، خرابی ترموستات، المنت گرمایشی و تایمر ممکن است نیاز به ارزیابی داشته باشد.

ترموستات یخ زدایی دمای محفظه انجماد را کنترل می‌کند. تایمر برای ذوب یخبندان در فواصل زمانی معین استفاده می‌شود. اگر ترموستات یخچال معیوب است یا بخاری معیوب است، ممکن است نیاز به تعویض داشته باشد. عیب یابی خرابی یخ زدایی یخچال با کاهش تجمع یخ زدگی به یخچال شما کمک می‌کند کارآمدتر کار کند. اگر این مشکل ادامه داشت، توصیه می‌شود از متخصصان کمک بگیرید و قطعه را تعویض کنید. در صورت نیاز به نمایندگی تعمیر لوازم خانگی و خدمات یخچال می‌توانید از خط کارکشته ۰۲۱۳۴۲۰۶ درخواست خدمات دهید.

چگونه خرابی تایمر یخچال را تشخیص دهیم؟

تایمر یخچال سیکل‌های یخچال و سیکل‌های خنک کننده را کنترل می‌کند. خرابی تایمر می‌تواند عملکرد صحیح یخچال را تحت تاثیر قرار دهد و باعث ایجاد مشکل در کنترل دما شود. اگر یخچال به طور مکرر خود را روشن و خاموش می‌کند و نوسانات قابل توجهی در دمای داخلی وجود دارد، ممکن است نقص تایمر در نظر گرفته شود. این خطا ممکن است باعث شود که محفظه فریزر گرم‌تر یا سردتر از حالت عادی شود.

مشکلات تایمر یخچال می‌تواند باعث تغییرات یا نوسانات ناگهانی دمای داخلی یخچال شود. اگر مصرف انرژی یخچال شما افزایش یافته است و نمی‌تواند دمای داخلی را به طور مداوم حفظ کند، راه حل‌هایی برای این مشکل قابل ارزیابی است.

چگونه خرابی خازن یخچال را تشخیص دهیم؟

خرابی کندانسور که یکی از اجزای مهم برای عملکرد خنک کننده یخچال است، ممکن است بر عملکرد صحیح یخچال تأثیر منفی بگذارد و باعث خنک نشدن قسمت بالایی شود. معمولاً "یخچال بالا را خنک نمی‌کند." این مشکلی که ممکن است با آن مواجه شوید ممکن است ناشی از خرابی خازن باشد.

از جمله دلایل خرابی خازن می‌توان به چند نکته اشاره کرد. اگر در این مدت یخچال مرتب باز و بسته می‌شود و قسمت بالایی آن خنک نمی‌شود، ممکن است نشان دهنده مشکلات خازن باشد. این نقص ممکن است باعث ایجاد صداهای عجیب در یخچال شود. این صداها ممکن است نشان دهنده یک نقص باشد. به علاوه در صورت افزایش قابل توجه مصرف انرژی می‌توان مشکلات خازن را در نظر گرفت. خازن معیوب ممکن است باعث شود قسمت بالایی یخچال عملکرد خنک کننده خود را انجام ندهد.

تعمیر یخچال فریزر در منزل

کارکشته برای تعمیر انواع برندها و مدل‌های یخچال در خدمت شما می‌باشد. تعمیر یخچال خانگی یا صنعتی را با قطعات یدکی و نیروی کار تضمینی انجام می‌دهیم.

یخچال یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی در منزل و محل کار ما است. زمانی که این وسیله شگفت انگیز که غذای ما را در خانه، بازار، قصابی و کارخانه‌ها تازه و سالم نگه می‌دارد، ممکن است خراب شود نه تنها می‌تواند باعث از بین رفتن مواد غذایی شود، بلکه تأثیر منفی بر زندگی روزمره ما نیز می‌گذارد. در این مرحله نیروهای خدماتی «شرکت کارکشته» بلافاصله به سرویس مراجعه می‌کنند و ایرادات را در محل رفع می‌کنند.

اولین کاری که در صورت خرابی یخچال باید انجام دهید این است که بدانید یخچال دارای گارانتی است یا خیر. اگر تحت گارانتی است باید با خدمات برند تماس بگیرید. در صورت خارج شدن از گارانتی می‌توانید با شرکت مجرب ما که بیش از ۱۵ سال است در تعمیرات مستقل از برند را انجام می‌دهد تماس بگیرید.

خدمات و قطعات یدکی شرکت ما دارای ضمانت است و شرکت ما خدمات تعمیر حرفه‌ای یخچال و تامین قطعات یدکی را ارائه می‌دهد.

خدمات تعمیر یخچال توسط نماینده

هنگامی که با هر مشکلی در یخچال خود مواجه می‌شوید، مانند مشکلات کنترل دما، نشت آب، مشکلات عملکرد یخ‌ساز یا صدا، تکنسین‌های متخصص ما به سرعت علت اصلی مشکل را تعیین کرده و تعمیر موثری را ارائه می‌کنند. ما اینجا هستیم تا یخچال شما دوباره بهترین عملکرد خود را داشته باشد.

یخچال یک لوازم خانگی برقی نیست که مرتب خراب شود. به دلیل ولتاژ پایین، مقاومت آن ممکن است در نتیجه قطع برق یا نوسانات ناگهانی بدتر شود. علاوه بر این، پس از ۵ سال از دوره گارانتی، موتور یا کمپرسور ممکن است از کار بیفتد.

هنگامی که مقاومت یخچال بدتر می‌شود، یخ زدگی در منطقه یخ زدگی جمع می‌شود. عیوب مقاومتی که از تجمع یخبندان جلوگیری می‌کند از عملکرد صحیح یخچال جلوگیری می‌کند. با پیگیری به موقع مشکل توسط کارشناسان خدمات ما قبل از انجام هزینه‌های بیشتر حل می‌شود.

وقتی کمپرسور که مهمترین قسمت یخچال است کار نمی‌کند، صدایی از یخچال نمی‌آید. کمپرسور غیر کار خنک کننده را فراهم نمی‌کند. تیم‌های مجرب ما که در پاکدشت، ورامین، قرچک، شهرری، دماوند، بومهن، رودهن و حومه آماده خدمت رسانی هستند. یکی از خرابی‌های مهم دیگر یخچال زمانی رخ می‌دهد که گاز یخچال تمام شود. علاوه بر این، نشت آب و سرازیر شدن به پایین قفسه‌ها، نقص‌های جزئی بسیار آزاردهنده است. شما می‌توانید راحت ترین و سریع‌ترین خدمات پرکردن گاز یخچال را از ما دریافت کنید.

تامین قطعات یدکی یخچال

ما به عنوان شرکت کارکشته همانند سام سرویس و گلدیران تعمیرات یخچال با قطعات یدکی اورجینال خدمات ارائه می‌دهیم. زیرا قطعات یدکی برند خود برای تعمیر صحیح یخچال بسیار مهم است. کارشناسان ما قطعات یدکی یخچال را با کیفیت بالا و اورجینال عرضه و استفاده می‌کند. رویه‌های صحیح تضمین می‌کند که فرآیند تعمیر دائمی و قابل اعتماد است و خدمات ما که مبتنی بر ارزش‌های اخلاقی است.

چرا باید کارکشته را انتخاب کنید؟

تکنسین‌های خبره: تکنسین‌هایی داریم که در تعمیر یخچال مجرب و متخصص هستند.

خدمات سریع و قابل اعتماد: ما به سرعت به نیازهای تعمیر فوری شما پاسخ می‌دهیم.

استفاده از قطعات یدکی اصلی: ما از قطعات یدکی اصلی برای حفظ عملکرد یخچال شما استفاده می‌کنیم.

رضایت مشتری: رضایت مشتریان ما همیشه اولویت ماست.

کارکشته شرکت مستر تعمیر لوازم خانگی در پاکدشت، ورامین، قرچک، شهرری، دماوند، بومهن، رودهن و حومه نمایندگی دارد. ما اینجا هستیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم و یخچال شما را به بهترین حالت خود برگردانیم. با شماره ۰۲۱۳۴۲۰۶ با ما تماس بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما