شناسهٔ خبر: 67570963 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کردستان میزبان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال شد

سنندج- ایرنا- رئیس هیات والیبال کردستان گفت: مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور ۱۵۰ نفر از جمله دبیر کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون والیبال، روسای هیات های استانی، اعضای فدراسیون و منتخب های تیم ملی والیبال ایران در شهرستان بانه برگزار می ‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، امید مهتاب روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: مجامع سالیانه فدراسیون های ورزشی تاکنون در هیچ استانی بجز تهران برگزار نشده ولی با همدلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران و هیات والیبال استان این رویداد بزرگ ۲۱ تا ۲۳ تیرماه به میزبانی شهر بانه برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: والیبال استان کردستان در مسیر توسعه و رشد قرار گرفته است و بر همین اساس باید با قدرت در این راه گام برداریم.

رئیس هیات والیبال کردستان با تاکید بر این مهم که روزهای خوب والیبال فرا رسیده است، اضافه کرد: برای ارتقا ورزش والیبال یا هر رشته دیگر باید تعامل و ارتباط خوبی با فدراسیون برقرار کرد.

مهتاب ادامه داد: والیبال کردستان از گذشته تاکنون دارای ظرفیت ها و پتانسیل های ارزشمندی بوده ولی متاسفانه به صورت بهینه از آن استفاده نشده است.

وی گفت: هیات والیبال کردستان با رویکرد توسعه ای وارد این وادی شده است و در حد توان تمام کمبودهای گذشته را جبران و راه رشد و توسعه را برای این خانواده فراهم می کند.

رئیس هیات والیبال یادآور شد: برگزاری چنین رویداد های در استان کردستان باعث توجه بیشتر و توسعه می شود و هدف اصلی از این مهم تعامل با فدراسیون و ارتباط دو سویه با بزرگان والیبال ایران است.

نظر شما