شناسهٔ خبر: 67568461 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کردستان میزبان مجمع سالانه فدراسیون والیبال شد

رئیس هیئت والیبال استان کردستان از برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون والیبال به میزبانی استان کردستان - شهر بانه خبر داد.

صاحب‌خبر -

امید مهتاب در گفت‌وگو با خبرنگار تسینم در بانه از برگزاری مجمع سالانه فدراسیون والیبال با حضور 150 نفر اعم از دبیر کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون والیبال، روسای هیئت‌های استانی، اعضای فدراسیون و منتخب‌های تیم ملی والیبال ایران در شهرستان بانه خبر داد و اظهار داشت: این رویداد 21 الی 23 تیر ماه در هتل 5 ستاره هاله بانه برگزار می‌شود.

وی با ابراز خرسندی از اینکه امروزه والیبال استان کردستان در مسیر توسعه و رشد قرار گرفته و بر همین اساس باید با قدرت در این راه گام برداریم، گفت: مجامع سالیانه فدراسیون‌های ورزشی تاکنون در هیچ استانی بجز تهران برگزار نشده اما با نگاه مثبت و همدلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران با هیئت والیبال استان این رویداد بزرگ برای نخستین بار به میزبانی استان کردستان و شهر بانه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت والیبال استان کردستان با اشاره به اینکه روزهای خوب والیبال فرا رسیده است، تصریح کرد: برای ارتقا ورزش والیبال یا هر رشته دیگر باید تعامل و ارتباط خوبی با فدراسیون برقرار کرد  وگرنه پشت درب‌های بسته و گوشه‌گیری هیچ کاری را جلو نمی‌برد. 

وی اذعان داشت: والیبال کردستان از گذشته تا کنون دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشمندی بوده که متاسفانه شایسته از آن استفاده نشده بود. 

مهتاب عنوان کرد: هیئت والیبال استان کردستان با رویکرد توسعه‌ای وارد این وادی شده و تا جایی که بتواند تمام کمبودهای گذشته را جبران و راه رشد و توسعه را برای این خانواده فراهم می‌کند. 

رئیس هیئت والیبال استان کردستان ، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رویداد های در استان کردستان باعث توجه بیشتر و توسعه می‌شود و هدف اصلی از این مهم تعامل با فدراسیون و ارتباط دو سویه با بزرگان والیبال ایران است. 

انتهای پیام/486/

نظر شما