شناسهٔ خبر: 67574480 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهرستان بانه میزبان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال شهرستان بانه میزبان مجمع سالیانه فدراسیون والیبال

رئیس هیات والیبال استان کردستان گفت: مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور ۱۵۰ نفر طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ تیرماه به میزبانی استان کردستان و در شهرستان بانه برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

امید مهتاب، اظهار کرد: مجمع سالیانه فدراسیون والیبال با حضور ۱۵۰ نفر اعم از دبیر کمیته ملی المپیک، رئیس فدراسیون والیبال، روُسای هیات‌های استانی، اعضای فدراسیون و منتخب‌های تیم ملی والیبال ایران در شهرستان بانه برگزار می‌شود.

مهتاب عنوان کرد: مجامع سالیانه فدراسیون‌های ورزشی تاکنون در هیچ استانی بجز تهران برگزار نشده بود ولی این مهم با عنایت و همدلی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی به میزبانی استان کردستان و در شهرستان بانه در تاریخ ۲۱ الی ۲۳ تیر ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیات والیبال استان کردستان تاکید کرد: برای ارتقا ورزش والیبال یا هر رشته دیگر باید تعامل و ارتباط خوبی با فدراسیون برقرار کرد درغیر اینصورت پشت درب‌های بسته و گوشه گیری هیچ کاری پیش نمی‌رود.

وی گفت: والیبال کردستان از گذشته تا کنون دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های ارزشمندی بوده است که متاسفانه شایسته از آن استفاده نشده بود.

مهتاب گفت: هیات والیبال استان کردستان با رویکرد توسعه‌ای وارد این وادی شده است و تا آنجای که بتواند تمام کمبود‌های که در گذشته بوده است را جبران می‌کند و راه رشد و توسعه را برای این خانواده فراهم می‌کند.

رئیس هیات والیبال استان کردستان، خاطرنشان کرد: برگزاری چنین رویداد‌های در استان کردستان باعث توجه بیشتر و توسعه می‌شود و هدف اصلی از این مهم تعامل با فدراسیون و ارتباط دو سویه با بزرگان والیبال ایران است.

نظر شما