شناسهٔ خبر: 67981555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چمران: انتقام خون شهید هنیه و مردم مظلوم غزه قطعی است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر جایگاه رفیع شهید هنیه در برابر مقابله با ظلم و استکبار گفت: انتقام خون این شهید و مردم مظلوم غزه قطعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی چمران شامگاه چهارشنبه در مراسم افتتاحیه دومین رویداد محرم شهر در مجموعه برج آزادی گفت: انتقام قطعی مسلمین جهان و تمامی آزادی خواهان سقوط رژیم اشغالگر صهیونیستی و اقامه نماز در مسجد الاقصی خواهد بود.

وی با بیان اینکه با شهادت شهید هنیه اراده مردم فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی بیشتر می شود اظهار کرد: مردم ایران داغدار خون شهید هنیه و سایر مردم مظلوم فلسطین هستند و امیدواریم هرچه زودتر انتقام خون این شهدا گرفته شود.

چمران: انتقام خون شهید هنیه و مردم مظلوم غزه قطعی است

رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دچار اشتباه بزرگی شدند گفت: شمر نیز در آن زمان فکر می کرد که با شهادت امام حسین (ع) نهضت آزادگی و مقابله با ظلم برچیده می شود و قطعا با شهادت اسماعیل هنیه اراده و توان مردم فلسطین بیشتر خواهد شد.

چمران: انتقام خون شهید هنیه و مردم مظلوم غزه قطعی است

اسلام در غزه متجلی شده است

همچنین شهردار تهران با اشاره به تسلیت و تبریک به مناسبت شهید هنیه گفت: امروز اسلام در غزه متجلی شده و قدرت ایمان و شجاعت مردم مظلوم فلسطین به اوج خود رسیده و در حال افتخار آفرینی است.

علیرضا زاکانی افزود: دشمن در چهل و پنج سال اخیر با هزار و یک توطئه تلاش کرده پرچم بر افتخار اسلام را از امت اسلام بگیرد اما با اتخاد و همدلی ملت پر افتخار در مقابل دشمنان اسلام مقابله می کنند.

چمران: انتقام خون شهید هنیه و مردم مظلوم غزه قطعی است

وی با بیان اینکه ۷۵ سال است که رژیم صهیونیستی با مردم مظلوم فلسطین در جنگ است گفت: وعده نظام اسلامی وعده انتقام داده و قطعا انتقام سختی کشورهای اسلامی خواهند کرد، اکنون فصل امتحان است و کشورهای اسلامی با اتحاد و همدلی با هم گفت و گو کنند و زمینه ساز سقوط رژیم خائن و کودک کش شوند و برخی کشورهای اروپایی نیز دست از حمایت این رژیم بکشند.

شهردار تهران ادامه داد: امروز روزی است که جهان باید به پا خیزد و به همت مردم مسلمین و کشورهای مقاومت و مردم فلسطین پرونده ننگین اسراییل و آمریکا بسته خواهد شد.

چمران: انتقام خون شهید هنیه و مردم مظلوم غزه قطعی است

وی تاکید کرد: ماه ها است که رژیم صهیونیستی مردمان مظلوم فلسطین را در محاصره و ظلم قرار داده و ثابت کرده که منفورترین رژیم همین صهیونیستی و مسیر سقوطش در حال طی شدن است.

زاکانی همچنین در خصوص دومین رویداد محرم شهر نیز گفت: در سال گذشته این رویداد مذهبی با استقلال بی نظیری رو به رو شد و امسال نیز برای دومین بار در آستانه اربعین حسینی این رویداد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در آستانه اربعین حسینی دومین رویداد محرم شهر در مجموعه برج آزادی گشایش یافت.

شهروندان تهرانی به مدت ۱۵ شب از ساعت ۱۹ تا ۲۳ می‌توانند از برنامه‌های متنوع این محرم شهر بازدید کنند.

نظر شما