شناسهٔ خبر: 67558051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پاداش استانی مدال‌آوران خوزستان در المپیک و پارالمپیک افزایش یافت

اهواز - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از افزایش ۲ برابری پاداش مدال‌آوری خوزستانی‌ها در المپیک و پارالمپیک نسبت به جوایز بازی‌های آسیایی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حمید بنی تمیم روز یکشنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران، داوران و مربیان اعزامی خوزستان به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس که در محل استانداری برگزار شد اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته، برای کسب مدال طلا، نقره و برنز المپیک و پارالمپیک نیز به ترتیب ۶، چهار و ۲ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

وی ضمن قدردانی از ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی استان به المپیک و پارالمپیک پاریس در رشته‌های کشتی، پارادو و و میدانی، پاراوزنه‌برداری و پارا تیراندازی با کمان و پارا تیراندازی بیان کرد: امیدواریم ورزشکاران خوزستانی بهترین مدال را در این پیکارها کسب و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با اشاره به افزایش سهمیه ورزشکاران استان در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک گفت: در رقابت های المپیک هفت ورزشکار، مربی و داور و در بازی های پارالمپیک نیز ۱۰ ورزشکار و مربی خوزستانی حضور دارند که اتفاق بسیار خوشایندی است.

بر اساس این گزارش، امین میرزازاده،سعید اسماعیلی، علیرضا مهمدی، مهدی محسن نژاد، امین کاویانی نژاد (کشتی گیر)، فرزاد ایمانعلی‌زاده (مربی کشتی)، مهدی بشیرزاده (داور کشتی)، الهام صالحی، هاشمیه متقیان، عرفان بندری، امان‌الله پاپی و صادق بیت‌سیاح (پارادو و و میدانی)، احمد امین‌زاده (پارا وزنه برداری)، غلامرضا رحیمی (پارا تیراندازی با کمان)، زهرا کرم‌زاده و مهدی فارسی (مربی پارادو و و میدانی) و حسین امیری (سرمربی پاری تیراندازی) تجلیل به عمل آمد.

ورزشکاران پارالمپیکی استان خوزستان به دلیل حضور در اردوهای تیم ملی در این مراسم حضور نداشته و جواد حردانی رییس هیات استان جوایز آنها را دریافت کرد.

در پایان این جلسه مصوب شد به هر یک از ورزشکاران، مربیان و داوران خوزستانی اعزامی به المپیک و پارالمپیک یک قطعه زمین برای ساخت مسکن از سوی اداره کل راه و شهرسازی و پنج هکتار زمین آماده برای زراعت چوب از سوی اداره کل منابع طبیعی استان اهدا شود.

نظر شما