شناسهٔ خبر: 68520768 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی از ۱۸ هزار دانش‌آموز حمایت کمیته امداد آذربایجان‌غربی از ۱۸ هزار دانش‌آموز

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: ۱۸ هزار دانش آموز تحت پوشش خدمات کمیته امداد استان هستند.

صاحب‌خبر -

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۱۸ هزار دانش آموز تحت پوشش خدمات کمیته امداد هستند که تلاش بر رفع مشکلات درسی و معیشتی انان است.

رضا مهرافروز افزود: کمیته امداد استان هم اکنون سرپرستی هفت هزار کودک یتیم را نیز برعهده دارد و ۱۲ هزار کودک نیز در قالب طرح محسنین حمایت می‌شوند.

وی بیان کرد: این کودکان و نوجوانان جزو ضعیف‌ترین اقشار جامعه هستند و در آستانه سال تحصیلی گذشته به چهار هزار نفر خدمات ارائه شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) آذربایجان غربی گفت: مقرر شده است که ۱۸ میلیارد ریال برای کمک به این دانش آموزان به عنوان سهم کمیته امداد در آستانه سال تحصیلی جمع آوری کنیم که ۵۰ درصد این مبلغ توسط خیرین جمع آوری شده است.

وی اضافه کرد: جهت تامین یک پک تحصیلی کامل برای هر دانش آموز و تامین صد در صدی مبلغ نیاز به حمایت سایر خیرین و نیکوکاران در استان وجود دارد.

مهر افروز ادامه داد: لازم است نگاه ویژه‌ای به این موضوع شود و تا موقعی که متولی گری متمرکزی در این زمینه صورت نگیرد موفقیت حاصل نمی‌شود.

با اجرای جشن عاطفه‌ها، در شهریور ماه سال تحصیلی گذشته مردم این استان ۳۱۰ میلیارد ریال به صورت نقدی و کالایی به دانش‌آموزان کم‌بضاعت و نیازمند کمک کردند.

مردم می‌توانند با مراجعه به سایت www.emdad.ir به صورت آنلاین نیز کمک‌های خود در جشن عاطفه‌ها را ثبت و پرداخت کنند.

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ به‌نام کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و کد دستوری ستاره ۸۸۷۷ ستاره یک مربع نیز از جمله راه‌های جمع آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها است.

نظر شما