شناسهٔ خبر: 68521545 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

در تعطیلات این هفته؛

حوادث رانندگی در گیلان ۳ کشته و ۱۳۰ مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه هم اکنون ترافیک محورهای منتهی به رشت سنگین و پرحجم است، گفت:از روز شنبه هفته جاری تا امروز، سه نفر از هموطنان بر اثر وقوع حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی گیلان جان خودشان را از دست داده‌اند و ۱۳۰ نفر مصدوم شدند، که نسبت مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جاور صفاری شامگاه _چهارشنبه چهاردهم شهریور_ اظهار کرد: از روز شنبه هفته جاری تا امروز، ۴۰۲ هزار خودرو وارد استان گیلان شده و هم اکنون همه محورهای استان شلوغ و پرتردد است.

وی افزود: با توجه به اینکه تعطیلات در حال اتمام و فردا زمان بازگشت مسافران است و در ساعات عصر روز گذشته، در محور رشت به سمت امامزاده هاشم ترافیک سنگین بود و اکنون نیز ترافیک در مسیرهای منتهی به رشت به ویژه محورهای فومن-سراوان، رشت - رودبار، سیاهکل- سنگر و سروان - امامزاده هاشم ترافیک سنگین و پرحجم است.

رئیس پلیس راه گیلان خاطرنشان کرد: با تصمیم شورای ترافیک شهرستان رودبار و با توجه به ترافیک فوق سنگین در محور رشت – قزوین از ساعت ۱۷ عصر امروز مسیر جدید ۸.۲ کیلومتری آزادراه رودبار-منجیل یک طرفه شده است تا تسهیل تردد و خروج آسان مسافران از استان فراهم شود.

صفاری تصریح کرد: از روز شنبه هفته جاری تا امروز، سه نفر از هموطنان بر اثر وقوع حوادث رانندگی در محورهای مواصلاتی گیلان جان خودشان را از دست داده‌اند و ۱۳۰ نفر مصدوم شدند، که نسبت مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی گفت: به منظور افزایش ایمنی، تسهیل حرکت و تردد وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی برای روز جمعه شانزدهم شهریورماه در ۲ محور گیلان شامل جاده قدیم رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل به صورت رفت و برگشت اعمال می‌شود.

وی اضافه کرد: بر این اساس، تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان سوخت و مواد فاسد شدنی از ساعت هشت صبح تا ۲۴ روز جمعه شانزدهم شهریور در مسیرهای رفت و برگشت رشت - قزوین و بندر آستارا - اردبیل ممنوع است.

رئیس پلیس راه گیلان اظهار کرد: به واسطه مشکلاتی از قبیل وجود دو بانده عبور و انجام عملیات راه سازی در یک باند محور رشت به امامزاده هاشم، شاهد کندی تردد در این مسیر هستیم، لذا به مسافران توصیه می‌کنیم زمان بازگشت خود را از گیلان مدیریت کنند، زیرا این محور به یک باره کشش ترافیک سنگین را ندارد.

نظر شما