شناسهٔ خبر: 67556497 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

افزایش نجومی پاداش مدال‌آوری خوزستانی‌ها در المپیک و پارالمپیک

پریسا زنگنه منش

آیین تجلیل از ورزشکاران، داوران و مربیان اعزامی خوزستان به بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس با حضور استاندار برگزار شد.

صاحب‌خبر -

در این آیین که امروز (۱۷ تیرماه) با حضور حسینی محراب استاندار و بنی‌تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در استانداری برگزار شد، از ورزشکاران، مربیان و داوران اعزامی استان به پاریس در رشته‌های کشتی، پارادو و و میدانی، پاراوزنه‌برداری، پاراتیراندازی با کمان و پاراتیراندازی، تقدیر شد.

به گزارش ایسنا، امین میرزازاده،سعید اسمعیلی، علیرضا مهمدی، مهدی محسن نژاد، امین کاویانی نژاد (کشتی گیر)، فرزاد ایمانعلی زاده (مربی کشتی)، مهدی بشیرزاده (داور کشتی)، الهام صالحی، هاشمیه متقیان، عرفان بندری، امان الله پاپی و صادق بیت سیاح (پارادو و و میدانی)، احمد امین زاده (پاراوزنه برداری)، غلامرضا رحیمی (پاراتیراندازی با کمان)، زهرا کرم‌زاده و مهدی فارسی (مربی پارادو و و میدانی) و حسین امیری (سرمربی پاراتیراندازی) تجلیل به عمل آمد. البته در این آیین پارالمپیکی ها به دلیل حضور در اردوی تیم ملی حضور نداشتند. 

همچنین در این مراسم، استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش استان و نیز روسای هیات های کشتی، جانبازان و توان یابان به صحبت پرداختند.

در این نشست، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از افزایش دو برابری پاداش مدال آوری خوزستانی‌ها در المپیک و پارالمپیک نسبت به جوایز بازی های آسیایی هانگژو خبر داد و گفت: برای مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۶۰۰، ۴۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است. 

انتهای پیام

نظر شما