شناسهٔ خبر: 67553304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی:

امر به معروف و نهی از منکر به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود

المیرا عسگری زاده

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی گفت: در تلاشیم امر به معروف و نهی از منکر به یک فرهنگ تبدیل شود و مردم پای کار باشند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام عباسعلی مومن ۱۷ تیرماه در نشست خبری به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر، با اشاره به نقش امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: در تلاشیم چهره منفی که این فریضه در چشم مردم ایجاد شده، از بین رود. 

وی، آموزش مردم نسبت به موضوع امر به معروف و نهی از منکر را اولویت ستاد اعلام کرد و گفت: ضروری است جامعه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر مطالبه‌گر باشند و لازمه آن تبیین درست این فریضه است که در این راستا از ابتدای امسال ۸۰۰ نفر برای بهره‌مندی از آموزش‌های این حوزه ثبت‌نام کردند. 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، با اشاره به طراحی و رونمایی از سامانه و نرم افزار"سو" اظهارکرد: هر شهروند می‌تواند در این سامانه شکایات خود را از دستگاه‌های حاکمیتی ثبت کنند که تاکنون ۴ مورد شکایت در این سامانه ثبت شده است. 

وی، شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال را "نهضت حسینی، گفتمان زینبی" اعلام کرد و گفت: ۴۰۰ برنامه در این هفته اجرا می‌شود که نشست‌های علمی با نخبگان دانشگاهی، همایش بانوان در بخش عفاف و حجاب، تبیین تعالیم امر به معروف و نهی از منکر از اهم برنامه‌های این هفته است. 

انتهای پیام

نظر شما