شناسهٔ خبر: 67556984 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی:

۴۰۰ برنامه برای هفته امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی برنامه‌ریزی شده است

ارومیه- ایرنا- دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر از ابتدای ماه محرم گفت: ۴۰۰ عنوان برنامه در حوزه های مختلف برای اجرا طی این هفته در استان برنامه ریزی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مومن روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: نشست های علمی با نخبگان علمی و دانشگاهی، همایش بانوان، تجلیل از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر و تبیین تعالیم امر به معروف و نهی از منکر از جمله برنامه های در نظر گرفته شده است.

وی به رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه چهره منفی از امر به معروف و نهی از منکر نشان داده می شود تلاش براین است تا این مهم جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

وی اضافه کرد: هدف امر به معروف و نهی از منکر مچ گیری شهروندان نیست بلکه کمک به مردم در جهت احقاق حقوق است تا اینکه اگر جایی مشکلی پیش آمد با «لسان زیبا و زبان لین» حل شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی اظهار کرد: وظیفه ما «تذکر لسانی نرم» بوده و وظیفه ما سلبی و تحقیر شخص و فردی نیست.

حجت الاسلام مومن گفت: در تلاش هستیم تا امر به معروف و نهی از منکر با همکاری نخبگان، فرهنگیان و رسانه ها تبیین شده و درجامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی با اشاره به طراحی و رونمایی از سامانه و نرم افزار «سو» افزود: هر شهروند می‌تواند در این سامانه شکایات خود را از دستگاه‌های حاکمیتی ثبت کند که تاکنون چهارمورد شکایت در این سامانه ثبت شده است.

۴۰۰ برنامه برای هفته امر به معروف و نهی از منکر در آذربایجان‌غربی برنامه‌ریزی شده است

وی اضافه کرد: شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر امسال «نهضت حسینی، گفتمان زینبی» بودهکه برنامه ها نیز در این راستا طرح ریزی شده است.

به گزارش ایرنا، هفته امر به معروف و نهی از منکر از امروز، ۱۷ تیر ماه و همزمان با آغاز ماه محرم شروع شده و تا پیش از تاسوعا و عاشورای حسینی ادامه دارد.

نظر شما