شناسهٔ خبر: 67537339 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

دستگیری و اعتراف متهم آخرین قتل 1401/ پولم را نداد، کشتمش

مردی افغان که در کشور خودش بادیگارد است حدود یکسال و نیم پس از قتل هموطنش در تهران دستگیر شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 ماجرای این قتل ساعت 4 صبح 27 اسفند سال 1401آغاز شد. آن زمان رهگذری در حال عبور از کنار پمپ بنزینی در شهرری بود که متوجه صدای ناله‌های مرد جوانی شد. وقتی رهگذر به طرف او رفت، متوجه شد ران پای این جوان به شدت خونریزی دارد و او به سختی نفس می‌کشد. به همین دلیل رهگذر با اورژانس تماس گرفت و جوان مجروح را به بیمارستان منتقل کردند اما او ساعاتی بعد تسلیم مرگ شد.

به این ترتیب مرگ مرد 22 ساله به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد و بررسی‌ها نشان داد یک ضربه به ران پا مرگ او را رقم زده است. در بازرسی بدنی از مقتول، مدارکی که هویت او را برملا کند به‌دست نیامد. به دستور بازپرس کشیک قتل شهرری تحقیقات برای شناسایی هویت مقتول و عامل یا عاملان این جنایت از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه یافت و مشخص شد مقتول جوانی افغان‌تبار است. هشت ماه بعد مردی افغان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران گفت: یکی از هم ولایتی‌هایم زنگ زد و گفت پسرم را به خاطر بدهی که به او داشته کشته است و اگر من پولی که پسرم بدهکار بوده را ندهم مرا هم می‌کشد.

به این ترتیب هویت مقتول فاش و مشخصات قاتل او برملا شد. این متهم در نهایت در روزهای اخیر دستگیر شد و در مورد قتل گفت: در افغانستان بادیگارد بودم و مقتول هم همکار من بود. وقتی به ایران آمدم او بدهی 20 میلیونی به من داشت. بارها خواستم طلبم را بدهد اما بهانه می‌آورد. شب آخر از مهمانی بیرون آمدیم و و من با چاقو به پایش زدم تا تنبیه شود اما باز هم پولم را نداد برای همین رهایش کردم و بعد فهمیدم مرده است. چون به پولم نرسیده بودم به پدرش زنگ زدم و گفتم پولم را بدهد.

به این ترتیب تحقیقات از متهمی که آخرین قتل سال 1401 را مرتکب شده است ادامه دارد تا تحقیقات تکمیل شود و او پای میز محاکمه برود.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما