شناسهٔ خبر: 67537200 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

فخری: المپیک یک مدال به شمشیربازی ایران بدهکار است

سرمربی تیم ملی اسلحه سابر شمشیربازی گفت: المپیک یک مدال به شمشیربازی ایران بدهکار است و بچه‌ها به بلوغ کسب مدال رسیده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - پیمان فخری در حاشیه بازدید وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی سابر شمشیربازی اظهار داشت: بچه‌ها یک سال و نیم مسابقات سختی را پشت سر گذاشتند. همین که تیم‌هایی مانند چین، ژاپن و قزاقستان نتوانستند آن‌ها را بگیرند، نشان از اهمیت بالای کار ملی پوشان دارد.

وی ادامه داد: چند ماهی تیم بدون سرمربی بود، اما در یک ماه و نیم گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند و سریع توانستیم کار را جمع کنیم و الان در شرایط خوبی هستیم.

سرمربی تیم ملی سابر شمشیربازی با مطرح کردن این موضوع که المپیک یک مدال به شمشیربازی ما بدهکار است، گفت: حالا اینکه در طالع این بچه‌ها چه نوشته شده است را نمی‌دانم، اما حتما به بلوغ لازم برای کسب مدال رسیده اند. در یک سال گذشته هم با نتایجی که کسب کردند، نشان دادند کسب مدال دور از دسترس نیست.

فخری ادامه داد: در آن مسابقه‌ای هم که پاکدامن مدال گرفت، تمام قهرمانان جهان حضور داشتند و حداقل سه قهرمان جهان و المپیک را شکست داد. امیدوارم در المپیک هم همه چیز دست به دست هم بدهد و مدال ارزشمندی را کسب کنیم. در ۱۲ سال گذشته چشم به این مدال دوخته‌ایم و همه زحمت کشیده‌اند و ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/

نظر شما