شناسهٔ خبر: 67541538 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پیمان فخری:

المپیک یک مدال به شمشیربازی ایران بدهکار است

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران با بیان این که تیمش آماده حضور در المپیک است، گفت: شمشیربازی ایران ۱۲ سال چشم به راه مدال است و احساس می‌کنم که المپیک یک مدال به این تیم بدهکار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، پیمان فخری در حاشیه بازدید کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی که صبح امروز شنبه در آکادمی ملی المپیک صورت گرفت، ضمن اشاره به وضعیت این تیم چند روز مانده به شروع بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس گفت: ملی پوشان ما در یک سال و نیم گذشته در مسابقات بسیار سختی شرکت کردند.

وی ادامه داد: همین که کشورهایی مثل چین، ژاپن و قزاقستان نتوانستند به موفقیتی مقابل شمشیربازان ایران برسند اهمیت کار بزرگی ملی پوشان کشورمان را نشان می‌دهد.

سرمربی تیم ملی شمشیربازی ایران ادامه داد: در یک ماه و نیم گذشته تیم ملی تمرینات بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشته است. البته این ملی پوشان چندماهی را بدون سرمربی طی کردند اما خوشبختانه توانستیم خیلی زود به شرایط مطلوب برسیم و در فاصله کم مانده تا المپیک وضعیت خوبی داریم.

پیمان فخری با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت تیم ملی شمشیربازی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خاطرنشان کرد: احساسم این است که المپیک یک مدال به شمشیربازی ایران بدهکار است. این که در طالع بچه‌ها چه نوشته شده را نمی‌دانم اما آنها به بلوغ کسب مدال رسیدند.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته با حضور در مسابقات سطح بالا نشان داده‌اند که حقشان است در المپیک مدال بگیرند چرا که در هر رویدادی شرکت کرده‌اند نتایج خوبی گرفته‌اند و با وجود حضور قهرمانان المپیک و جهان در آن رویداد با دست پر برگشته‌اند.

فخری در پایان گفت: امیدوارم همه دست به دست هم دهیم و حمایت کنیم تا تیم ملی ایران به یک مدال تاریخی در المپیک دست پیدا کند. شمشیربازی ایران در ۱۲ سال گذشته چشم به راه این مدال بوده و برای رسیدن به آن زحمت کشیده است. امیدوارم در پاریس به این مهم دست پیدا کنیم.

نظر شما