شناسهٔ خبر: 67524508 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار شهرستان:

تاکنون تخلف انتخاباتی در خلیل‌آباد گزارش نشده است

جواد افتخاری

فرماندار خلیل‌آباد با اشاره به اینکه تاکنون هیچ گونه تخلف و موردی که بخواهد در روند برگزاری انتخابات خللی ایجاد کند گزارش نشده است، تصریح کرد: بحمدالله شهرستان خلیل‌آباد از گذشته تاکنون در تمامی عرصه‌های اجتماعی و سیاسی پیشتاز و پیشرو بوده و برترین شهر خراسان رضوی است.

صاحب‌خبر -

محمدرضا خوشنویس در گفت و گو با ایسنا، با تقدیر از مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، افزود: برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۴۶ شعبه اخذ رأی در شهرستان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش ششطراز سه شعبه و در بخش مرکزی یک شعبه سیار دارد، خاطرنشان کرد: در مجموع از ۴۶ شعبه ۴ شعبه نیز سیار و ۴۲ شعبه دیگر نیز ثابت هستند.

خوشنویس میزان مشارکت شهروندان خلیل‌آباد در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری را ۵۳ درصد اعلام کرد و افزود: با توجه به حضور مردم از ساعات ابتدایی در شعب قطعاً میزان مشارکت واجدین شرایط در پای صندوق‌های رأی بیشتر از دور اول انتخابات خواهد بود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان خلیل‌آباد گفت: این قول را به مردم می‌دهیم که امانتدار خوبی از آرایشان خواهیم بود و در واقع امانت‌داری آراء مردم خط‌ قرمز ما است.

وی با بیان اینکه  ۱۰۰۰ نفر در امر برگزاری انتخابات با ستاد شهرستان همکاری دارند، ادامه داد: برای حضور هر چه بهتر مردم در پای صندوق‌های رأی جلسات مختلفی در شهرستان برگزار شده است.

خوشنویس بیان کرد: برای تسهیل و تسریع در امر انتخابات و افزایش مشارکت جلسات مختلفی با حضور نیروهای امنیتی و همچنین جلسات جهاد تبیین برای اقشار مختلف برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه طی یک هفته اخیر حدود ۵ تا ۶ جلسه جهاد تبیین برای جامعه هدف دهیاران، شوراها، بسیجیان و اقشار مختلف مردم برگزار شده است، از شهروندان خواست رأی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

فرماندار خلیل‌آباد خاطرنشان کرد: تمامی تدابیر لازم اتخاذ شده تا شهروندان در کمترین زمان ممکن بتوانند رأی بدهند و از شعبه خارج شوند.

انتهای پیام

نظر شما