شناسهٔ خبر: 67526292 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

فرماندار خرمشهر: هر حضور و هر رای، تیری در چشم دشمنان است

فاطمه سعدیان

فرماندار خرمشهر گفت: خوشبختانه شور و شوق مردم برای رای دادن در این دوره مشهود است و موجب شده تا نسبت به مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور پررنگ مردم باشیم.

صاحب‌خبر -

مسعود خواست‌خدایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در شهرستان خرمشهر ۱۱۰ شعبه اخذ رای وجود دارد که در مینوشهر ۷ شعبه ثابت و ۳ شعبه سیار و در بخش مرکزی خرمشهر ۸۵ شعبه ثابت و ۱۰ شعبه سیار داریم.

وی ادامه داد: خوشبختانه شور و شوق مردم برای رای دادن در این دوره مشهود است و منجر شده که نسبت به مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری، شاهد حضور پررنگ مردم باشیم.

فرماندار خرمشهر گفت: هم‌اکنون شرایط و فضا برای اخذ رای مردم مهیا است. بنابراین به مردم توصیه می‌شود که هرچه زودتر حضور پیدا کنند و رای دادن را به ساعات پایانی موکول نکنند و دین و برادری خود را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران ثابت کنند چون هر حضور و هر رای، تیر و خاری در چشم دشمنان مردم و کشور است.

وی یادآور شد: امروز در واقع روز تودیع و معارفه رییس جمهور است. بنابراین با حضور خود، یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله شهید رئیسی را گرامی می‌داریم و با آرمان‌های انقلاب و شهدا تجدید پیمان خواهیم کرد.  

انتهای پیام

نظر شما