شناسهٔ خبر: 67526291 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر حوزه علمیه آیت الله قاضی دزفولی:

پیروز انتخابات ملت بزرگ ایران است

دزفول - ایرنا - مدیر حوزه علمیه مرحوم آیت الله سیدمجدالدین قاضی دزفولی با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: پیروز حقیقی انتخابات، ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی است. 

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی قاضی دزفولی پس از انداختن رای خود در صندوق شعبه اخذ رای حرم حضرت سبزقبا(ع) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم بصیر ایران اسلامی بار دیگر با حضور گسترده در انتخابات در حال رقم زدن حماسه‌ای بزرگ هستند.

وی با بیان اینکه با مشارکت حداکثری مردم روزی بزرگ و تاریخی در حال رقم خوردن است، ادامه داد: نگاه دوست و دشمن به انتخابات ایران اسلامی بوده و هر رای، تیری به طرف دشمن است.

مدیر حوزه علمیه مرحوم آیت الله سیدمجدالدین قاضی دزفولی با دعوت از همه قشرهای مردم برای حضور در انتخابات گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات تجدید بیعت با شهدا و رهبر معظم انقلاب است.

وی پشتوانه قدرت رییس جمهور آینده را میزان مشارکت مردم در انتخابات دانست و ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات تضمین کننده امنیت و ثبات و تقویت کننده اقتدار و عزت ملی در سطح بین المللی است.

به گزارش ایرنا، انتخابات ریاست جمهوری هر چهار سال یک بار برگزار می‌شود اما به علت حادثه جانکاه شهادت آیت الله رییسی و همراهانشان و براساس قانون اساسی که ظرف مدت ۵۰ روز باید رییس جمهور جدید انتخاب شود، فرآیند برگزاری انتخابات در دستور کار قرار گرفت.

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هشتم تیرماه همزمان در سراسر کشور برگزار شد و سعید جلیلی و مسعود پزشکیان به دور دوم راه یافتند.

دور دوم این انتخابات امروز جمعه پانزدهم تیرماه در حال برگزاری است.

نظر شما