شناسهٔ خبر: 67491696 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خرید قالب سیلیکونی از هنرکده نیوشا

خرید قالب سیلیکونی از هنرکده نیوشا قالب های سیلیکونی هنرکده نیوشا با تعداد بیش از ۷۰۰ نوع قالب با سیلیکون های فودگریت تولید میشوند که بالای ۵ سال طول عمر دارند.

صاحب‌خبر -

از اشکال ساده مانند قلب و ستاره تا الگوها و بافت های پیچیده موجود میباشد . انعطاف پذیری مواد باعث می شوند تا طرح های پیچیده و جزییات ظریف در قالب ثبت شوند و برخلاف انواع دیگر قالب ها قالب های سیلیکونی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند و تمیز کردن را سریع و آسان میکند.

سیلیکون چیست؟

سیلیکون از جمله پلیمرهایی به شمار می رود که با توجه به سختار مولکولی آن مقاومت حرارتی و کشسانی بیشتری نسبت به سایر مواد آلی دیگر دارد . از سیلیکون ها میتوان جهت نمونه برداری و قالب گیری از الگو و مدل ها جهت تولید استفاده نمود . سیلیکون قالب گیری در صنعت تولید محصولات کامپوزیت و فایبرگلاس و مجسمه سازی و ... به صورت گسترده کاربرد فراوانی دارد .

قالب سیلیکونی

قالب های سیلیکونی برای عمل قالب گیری و درآوردن شکل دلخواه برای مصارف گوناگون، استفاده می گردد.به دلیل انعطاف پذیری و دوام بالای قالب سیلیکونی، در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.

موارد استفاده :

نکته قابل توجه این است که هر چه سطح داخلی قالب ها، براق تر و شفاف تر باشد، برای مصارف هنری از جمله ساخت زیورآلات رزینی استفاده می شود. و اما هر چه سیلیکون غیر شفاف تر و سخت تر باشد، برای مصارفی همچون تست بتن در آزمایشگاه های عمران و یا ساخت صابون مورد استفاده قرار می گیرد.

تعداد بار استفاده

اکثر کاربران در هنگام خرید قالب سیلیکونی رزین,این سوال را می پرسند که تا چند بار می شود,از این قالب استفاده کرد.در واقع تعداد بار استفاده از قالب را نوع متریال و سیلیکون بکاررفته در ساخت قالب تعیین می کند.البته بهتر است فراموش نکنید که نحوه ی استفاده و مراقبت شما نیز تاثیر زیادی بر طول عمر قالب سیلیکونی دارد.

به دلیل انعطاف پذیری و دوام بسیار زیاد قالب های سیلیکونی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند(برای رزین،پلی استر،صابون و پودر سنگ ترکیه و..).همچنین استفاده از قالب های سیلیکونی با کیفیت(جنس ترک و شفاف و..) این مزیت را دارد که میتوان برای دفعات بسیار زیادی استفاده کرد و همینطور پودر سنگ ترک ، رزین ،پلی استر ، صابون و .. به راحتی از آن جدا میشود و نیازی به چرب کردن قالب سیلیکونی نیست.

برای نگهداری بهتر از قالب سیلیکونی چه باید بکنم؟
تا حدممکن برای درآوردن محصول،قالب را برگردان کامل نکنید.اگر با توجه به طرح نیاز به برگردان بود، سریعا قالب را به حالت اولیه در آورید؛ قالبها از محل اتصال سطح بیرونی به داخلی آسیب پذیر هستند .قالب را در معرض هوا و محیط باز قرارندهید .
اگر قرار است مدت طولانی تری از قالب استفاده نکنید آن را با سلفون بپوشانید (نه خیلی سفت)
درصورت امکان در طول زمان از روغن سیلیکون برای چرب نمودن و افزایش عمر قالب استفاده کنید.
قالبها را فشرده و کج نگه داری نکنید . قالب نوعی پلاستیک هست و تغییر فرم پیدا میکند.


 

خرید قالب سیلیکونی از هنرکده نیوشا

کاربرد قالب های سیلیکونی هنرکده نیوشا

قالب های سیلیکونی را میتوانیم برای موارد زیر استفاده کنیم

  • رزین
  • شمع سازی
  • سنگ مصنوعی
  • پودرسنگ هنری
  • ساخت صابون
  • کیک و فوندانت
  • خمیر چینی
  • حنا و بقیه موارد

برای خرید قالب سیلیکونی حتما به جنس سیلیکون و… توجه فرمایید.میتوانید قالب های سیلیکونی را از هنرکده نیوشا با بهترین قیمت و بهترین کیفیت تهیه نمایید.

خرید قالب سیلیکونی از هنرکده نیوشا

قالب های سیلیکونی هنرکده نیوشا با تعداد بیش از ۷۰۰ نوع قالب با سیلیکون های فودگریت تولید میشوند که بالای ۵ سال طول عمر دارند .از اشکال ساده مانند قلب و ستاره تا الگوها و بافت های پیچیده موجود میباشد . انعطاف پذیری مواد باعث می شوند تا طرح های پیچیده و جزییات ظریف در قالب ثبت شوند و برخلاف انواع دیگر قالب ها قالب های سیلیکونی قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند و تمیز کردن را سریع و آسان میکند.

چرا باید از هنرکده نیوشا قالب سیلیکونی خرید؟

بیشتر بیس های هنرکده نیوشا با پرینتر سه بعدی تولید میشوند که بسیار باکیفیت و بی ایراد هستند و هیچ عیب و نقصی ندارند .نمونه ها کاملا بدون حباب هستند و قالب های سیلیکونی با دستگاه وکیوم کاملا حباب گیری میشوند .

خرید قالب سیلیکونی از هنرکده نیوشا

سایت هنرکده نیوشا از بهترین سایت های آموزش ساخت قالب سیلیکونی و اکسسوری سنگی در ایران می باشد. امروزه سایت های آموزشی زیادی همانند سون لرن، فرادرس، سایت هنری، زومیت، هنرکده نیوشا، همیار وردپرس و نی نی سایت هستند که می توان گفت در در تمام حوزهای آموزشی مانند هنری،درسی،آموزش ساخت اکسسوری،آموزش ساخت قالب سیلیکونی و سایر موارد آموزشی فعالیت دارند و جزء بهترین ها می باشند. در دوره آموزش جامع هنرکده نیوشا شما عزیزان تمام مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک تولید کننده حرفه ای انواع لوازم تزئینی و قالبهای سیلیکونی دو بعدی و سه بعدی را می آموزید.تمام نکات و روش های لازم را برای ساخت و تولید این وسایل را می آموزید و تبدیل به فرد بسیار حرفه ای و خلاق می شوید که علاوه بر ساخت وسایلی مانند جاکلیدی،تابلوی دکوراتیو و.. می توانید طرح های جدیدی براساس علایق خود بسازید (میتوانید قالب سیلیکون هر چیزی را بسازید و بعد از آن در طرح ها و وسایل تزئینی خود استفاده کنید).انواع لوازم تزئینی مانند جاکلیدی،دیوارکوب،تابلوی دکوراتیو،انواع استندها و انواع گیفت های مراسمات و..که ساخته شده اند با پودر سنگ ترک و قالبهای سیلیکونی بخاطر خاص و شیک بودن و همچنین قیمت مناسبی که این محصولات نسبت به سایر لوازم تزئینی مانند رزین و… دارند میتواند شما را به درآمدهای بسیار بالا برساند اگر به صورت حرفه ای ساخت این وسایل را آموزش دیده باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما