شناسهٔ خبر: 67379220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شرکت حدود ۳۷ هزار رای اولی یزد در انتخابات

رئیس ستاد انتخاباتی استان یزد:آمار رأی اولی‌ها در استان یزد در اسفندماه سال گذشته برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۰ هزار نفر بوده است که برای انتخابات ریاست جمهوری تقریبا ۵ تا ۷ هزار رأی اولی به این آمار اضافه می‌شوند.

صاحب‌خبر -

شرکت حدود ۳۷ هزار رای اولی یزد در انتخابات

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، علی اکبر عزیزی با بیان اینکه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان اندیشیده شده است، گفت: تمام کسانی که سن آنها تا روز انتخابات ۱۸ سال کامل باشد یا به عبارتی متولدان هشتم تیرماه ۱۳۸۵ به قبل، می‌‎توانند در این دوره از انتخابات مشارکت داشته باشند. 

وی با اشاره به آمار رأی اولی‌ها در استان یزد برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری افزود: آمار رأی اولی‌ها در استان یزد در اسفندماه سال گذشته برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۳۰ هزار نفر بوده است که برای انتخابات ریاست جمهوری تقریبا ۵ تا ۷ هزار رأی اولی به این آمار اضافه شده است. رئیس ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد: داوطلبان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مهلت تعیین شده فرصت دارند تبلیغات خود را انجام دهند، تبلیغات نامزد‌ها تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه هفتم تیرماه ادامه دارد و بعد از این زمان هرگونه تبلیغات ممنوع است. 
عزیزی اضافه کرد: بیش از ۱۴ هزار نفر عوامل اجرایی کار برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان یزد را در ۸۷۰ شعبه اخذ رأی شامل ۶۳۹ شعبه شهری و ۲۳۱ شعبه روستایی در ۱۲ شهرستان و ۱۳ بخش مستقل این استان انجام می‌دهند.

نظر شما