شناسهٔ خبر: 67629319 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

معاون استاندار فارس خبر داد

تغییر ساعت کار ادارات فارس در روز شنبه ۲۳ تیر

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: به دلیل ماندگاری گرمای شدید هوا، ساعت فعالیت دستگاه‌های اجرایی استان در روز شنبه بیست‌وسوم تیر از ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری استان فارس، محسن نعمتی اظهار کرد: با استناد به دومین مصوبه کارگروه مدیریت مصرف انرژی استان ساعت کار کلیه دستگاه‌های اجرایی استان اعم از مؤسسات عمومی دولتی و غیردولتی و بانک‌ها در روز شنبه بیست‌وسوم تیر از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ تعیین شده است.

وی افزود: دادگستری‌های سراسر استان فارس تا پایان فصل اوج مصرف (شهریور ماه) فعالیت‌های خود را در روزهای پنجشنبه به صورت دورکاری انجام خواهند داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس تصریح کرد: مراکز تجاری پرمصرف با همکاری شرکت‌های توزیع برق و اصناف، زمینه کاهش مصرف برق را با هر روش ممکن از جمله تعطیلی این مراکز از ساعت ۱۱ تا ۱۷ فراهم کند.

نعمتی اضافه کرد: بیمارستان‌ها، مراکز امدادی و اتفاقات، خدمات امداد جاده‌ای، مراکز خدمات بهداشتی و درمانی، اورژانس، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، آتش نشانی و مراکز انتظامی، بخش عملیاتی خدمات پست و تأمین کالاهای ضروری در روزهای پنجشنبه بیست‌ویکم و شنبه بیست‌وسوم تیر باز بوده و می‌بایست طبق روال قبل ارائه خدمت کنند.

نظر شما