شناسهٔ خبر: 67363761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در تجمع فرهنگیان حامی پزشکیان در استان مرکزی مطرح شد:

رئیس جمهور باید در انتخاباتی با مشارکت حداکثری انتخاب شود

در تجمع فرهنگیان حامی پزشکیان در استان مرکزی مطرح شد: حجت‌الاسلام مجید انصاری با بیان اینکه اصلاح‌طلبان معتقدند رئیس جمهور باید در انتخاباتی با مشارکت حداکثری انتخاب شود، گفت: مسعود پزشکیان انسانی صادق، کاردان و توانمند است که با برنامه و تفکر اصلاح شرایط وارد عرصه انتخابات شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام مجید انصاری در تجمع فرهنگیان حامی مسعود پزشکیان در استان مرکزی، گفت: در حال حاضر و در شرایط فعلی هیچ یک از نامزدها مانند پزشکیان توان حل مشکلات و هموار کردن مسیر توسعه کشور را ندارد.

وی ادامه داد: درآمد کشور به اضافه واگذاری‌ها کفاف هزینه‌های جاری کشور را نمی‌دهد و مرتب در حال انباشت بدهی هستیم. بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی 250 درصد بیشتر شد. در سال جاری برای سومین سال متوالی نرخ استهلاک از سرمایه‌گذاری پیشی گرفته و کشور در حوزه زیرساخت‌ها دچار فرسایش شده است.

معاون حقوقی دولت اصلاحات اظهار داشت: کشور ایران در 3 بخش نفت، منابع انسانی و طبیعی ثروتمند است. اما متأسفانه 3 سال پی در پی تورم بالای 40 درصد را تجربه کردیم و استمرار این وضع نشان می‌دهد به نقطه خطر تورم رسیده‌ایم.

حجت‌الاسلام انصاری تصریح کرد: از یک سو روزانه یک میلیون و 200 هزار بشکه نفت از کشور صادر می‌شود و از سوی دیگر مالیات نیز از تمام مشاغل خرد و متوسط و کارکنان دولت دریافت می‌شود اما مشخص نیست این همه درآمد کجا می‌رود.

معاون وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات نیز در این مراسم با اشاره به اینکه 3 جریان مدافع، منتقد و مخالف وضع موجود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد دارند، گفت: مسعود پزشکیان منتقد وضع موجود است و برای حل تمامی مسائل با استفاده از کارشناسان خبره راهکارهای کارشناسی دارد.

رحیم عبادی به ویژگی‌های پزشکیان اشاره کرده و افزود: توسعه‌گرا بودن، مشارکت‌پذیر بودن و تعامل با مردم به جای تصمیم گیری فردی از مهمترین ویژگی‌های پزشکیان است. وی به دنبال نهادینه کردن شایسته‌سالاری است و اعتقاد دارد افراد فاقد سواد و تخصص کافی نباید زمام امور را در دست بگیرند.

وی با اشاره به اینکه حال آموزش و پرورش و حال ملت ایران خوب نیست و جامعه نیازمند طبیبی حاذق است تا به صورت بنیادی حال مردم را خوب کند، ادامه داد: بکارگیری کارشناسان متخصص و کارآمد در لایه‌های مدیریتی کشور رویکرد اصلی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است. 

انتهای پیام/

نظر شما