شناسهٔ خبر: 67359058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شایسته‌سالاری رویکرد اصلی پزشکیان است

اراک- ایرنا- معاون وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات گفت: شایسته‌سالاری و بکارگیری کارشناسان متخصص و کارآمد در لایه‌های مدیریتی کشور رویکرد اصلی مسعود پزشکیان نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رحیم عبادی شامگاه دوشنبه در تجمع فرهنگیان حامی پزشکیان در استان مرکزی، افزود: پزشکیان به دنبال نهادینه کردن شایسته‌سالاری است و اعتقاد دارد افراد فاقد سواد و تخصص کافی نباید زمام امور را در دست بگیرند.

وی توسعه گرا بودن، مشارکت‌پذیر بودن و تعامل با مردم به جای تصمیم گیری فردی را از دیگر ویژگی‌های پزشکیان دانست و ادامه داد: سه جریان مدافع، منتقد و مخالف وضع موجود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نامزد دارند که پزشکیان منتقد وضع موجود است و برای حل تمام مسائل با استفاده از کارشناسان خبره راهکارهای کارشناسی دارد.

معاون وزیر آموزش و پرورش دولت اصلاحات بیان کرد: حال آموزش و پرورش و حال ملت ایران خوب نیست و جامعه نیازمند طبیبی حاذق است تا به صورت بنیادی حال مردم را خوب کند.

معاون حقوقی دولت اصلاحات نیز در این مراسم گفت: اصلاح‌طلبان معتقدند رییس جمهور باید در انتخاباتی با مشارکت حداکثری انتخاب شود.

حجت‌الاسلام مجید انصاری بیان کرد: کشور ما در سه بخش نفت، منابع انسانی و طبیعی ثروتمند است ولی برای سه سال پی در پی تورم بالای ۴۰ درصد را تجربه کردیم و استمرار این وضع نشان می‌دهد به نقطه خطر تورم رسیده‌ایم.

وی اظهار کرد: امسال برای سومین سال متوالی نرخ استهلاک از سرمایه گذاری پیشی گرفته و در زیر ساخت‌ها کشور دچار فرسایش شده است.

انصاری بیان کرد: روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت از کشور صادر می‌شود و از طرفی مالیات هم از تمام مشاغل خرد و متوسط و کارکنان دولت دریافت می‌شود اما مشخص نیست این همه درآمد کجا می‌رود.

وی افزود: درآمد کشور به اضافه واگذاری‌ها کفاف هزینه‌های جاری کشور را نمی‌دهد و مرتب در حال انباشت بدهی هستیم، بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی ۲۵۰ درصد بیشتر شد.

معاون حقوقی رئیس جمهور دولت اصلاحات اظهار کرد: پزشکیان انسانی صادق، کاردان و توانمند است که با برنامه و تفکر اصلاح شرایط وارد عرصه انتخابات شده و هیچ یک از نامزدها مانند او توان حل مشکلات و هموار کردن مسیر توسعه کشور را ندارد

نظر شما