شناسهٔ خبر: 67292280 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تاجرنیا در گفت وگو با ایلنا:

انتخاب پزشکیان، گامی به سوی اصلاحات واقعی است+فیلم

تاجرنیا در گفت وگو با ایلنا: رئیس ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان گفت: اگر مردم مشکلات اقتصادی و اجتماعی را احساس نمی‌کنند، می‌توانند به رقیبان پزشکیان رای دهند. اما اگر با پوست و گوشت خود این موضوعات را لمس می‌کنید، انتخاب پزشکیان می‌تواند گزینه‌ای برای اصلاح امور و راهگشایی مشکلات باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، علی تاجرنیا گفت: ما در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم قرار داریم. یک انتخابات زودهنگام که فضای عمومی جامعه آماده برای حضور در این عرصه نبود. اما یک اتفاق مهم در این دوره افتاده و آن این است که در بین ۶ کاندیدای موجود، یک کاندیدا مورد اجماع و تأیید جبهه اصلاح‌طلبان قرار گرفته است.

او افزود: «این مسئله بدون شک باعث شده که مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشیم و این انتخابات را نسبت به دوره‌های گذشته رقابتی‌تر کند. اگرچه ما از حذف سایر کاندیداها و نبود آنها گله‌مندیم و معتقدیم که شرایط برای حضور همه سلیقه‌ها باید باز باشد.

تاجرنیا به کارنامه مسعود پزشکیان اشاره کرد و گفت: دکتر پزشکیان با شعار حق و عدالت وارد عرصه انتخابات شده است. در دوران فعالیت خود در دانشگاه علوم پزشکی تبریز، وزارت بهداشت و در چهار دوره نمایندگی مجلس، به خوبی از حقوق مردم دفاع کرده و تلاش در جهت ایجاد عدالت، مبارزه با رانت و فساد و تعامل با جهان بیرون را نشان داده است.

وی ادامه داد: در مقابل، برخی کاندیداها که سال‌ها در مسئولیت‌های مختلف بوده‌اند، نه تنها برای تسهیل زندگی و معیشت مردم قوانینی وضع نکرده‌اند، بلکه سخت‌گیری‌های بیشتری را بر مردم اعمال کرده‌اند. این رویکردها باعث شده که جامعه امروز با مشکلات معیشتی، اقتصادی و فرهنگی روبرو باشد و احساس امنیت نکند.

مسئول ستاد انتخابات استان تهران مسعود پزشکیان تصریح کرد: اگر شرایط امروز ایران به لحاظ اجرایی، معیشتی، اقتصادی و فرهنگی مطلوب است، می‌توان به رقبای پزشکیان رأی داد. اما اگر با پوست و گوشت خود احساس می‌کنیم که دشواری‌ها و سختی‌های زیادی پیش روی ملت ایران است، انتخاب مسعود پزشکیان می‌تواند این روند را تغییر دهد. او با شعار حق و عدالت، زندگی بدون رانت و رفتارهای صادقانه، رهگشای آینده‌ای بهتر برای ایران خواهد بود.

تاجرنیا در پایان با ابراز امیدواری نسبت به آینده، گفت: به زندگی سلام می‌کنیم و امیدواریم که همه ملت ایران به زودی یک پیروزی بزرگ را جشن بگیرند.

mp4
انتهای پیام/

نظر شما