شناسهٔ خبر: 67357270 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بهترین شامپو ضد شوره در برند های ایرانی - اکونیوز

اقتصاد ایران: استفاده از شامپو ضد شوره یکی از در دسترس‌ترین راه‌کارها برای ازبین بردن شوره‌ها و پوسته‌های سر محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -
- اخبار بازار -

در واقع داشتن شوره ظاهری ناخوشایند به موها می‌دهد و بدتر از آن این است که روی پیراهن ریخته و شما را آشفته و نامرتب نشان خواهد داد. افرادی که مبتلا به شوره سر هستند، حتی با هربار دوش گرفتن هم نمی‌توانند از شر این مشکل راحت شوند.

ترفندهایی وجود دارد که به توصیه برخی افراد به سبک خانگی انجام می‌گیرد، اما این روش‌ها برای نتیجه دادن نیاز به مدت‌زمان زیادی دارند. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم در اولین قدم برای رفع این مشکل، سراغ خرید شامپوهای برند ایرانی بروید.

انواع  شامپو ضد شوره   برند ایرانی و باکیفیت

برندهای خوش‌نامی در ایران سال‌ها به تولید محصولات بهداشتی و آرایشی مشغول هستند که حتما نام‌شان به گوش‌تان خورده است. این شرکت‌ها در سال‌های اخیر علاوه‌بر گستردگی و تنوع بالایی که در تولید محصولات‌شان داشته‌اند، سطح کیفی کالاهای خود را هم افزایش داده‌اند. از همین رو با اطمینان می‌توانید این برندها را برای رفع شوره سرتان استفاده کنید. در موارد زیر برخی از این محصولات را معرفی خواهیم کرد:

  • شامپو گیاهی ضدشوره سینره
  • ضد شوره سریتا
  • شامپو ضد شوره اویدرم
  • شامپو ضدشوره استم سل
  • نوپریت
  • ویتاکر درمالیفت

شامپو ضد شوره و گیاهی سینره

در بین برندهای نام‌آشنای ایرانی سینره یکی از بهترین آن‌ها به‌حساب می‌آید. کیفیت و تنوع بالای محصولات بهداشتی این شرکت برای بر هیچ فردی پوشیده نیست. ضد شوره آن هم در این بین بهترین شامپو برای از بین بردن شوره‌های سر محسوب می‌شود.

این ضد شوره از مرغوب‌ترین ترکیبات گیاهی مانند پر سیاوش، آویشن و بید ساخته می‌شود که به این کالا خاصیت دارویی و ضد باکتریایی می‌بخشد. افرادی که تجربه استفاده از این محصول را داشته‌اند، از تاثیر آن در مدت‌زمان کم بسیار رضایت دارند. در واقع شما با استفاده از این شامپو آن هم فقط یک بار متوجه تاثیر آن و کم شدن شوره‌های سر خود می‌شوید. حال تصور کنید که مصرف این شامپو تا دراز مدت ادامه پیدا کند؛

به‌طور حتم برای همیشه از شر شوره‌های سر خود خلاص خواهید شد! مزیت‌های کلی این محصول رایحه بسیار عالی، شوینده‌ای قوی و خواص درمانی بالا است. بسیاری از کاربران از خشک شدن موهای خود بعداز استفاده این شامپو خبر می‌دهند که می‌توان آن را نقطه ضعف محصول دانست. بااین‌حال بهتر است برای تاثیرپذیر و درمان بهتر و سریع‌تر متناسب با موهای خود شامپو را انتخاب و خریداری کنید.

ضد شوره سریتا برای موهای مختلف

برند سریتا از نام‌های مرغوب محصولات بهداشتی ایرانی است که سال‌هاست در این حوزه فعالیت دارد. شامپو ضدشوره این برند را می‌توان در رنگ آبی و قرمز جست‌وجو کنید. توجه داشته باشید که این برند برای دسته‌بندی و تخصصی بودن محصولات خود، از چه شیوه نوین و ایده‌آلی بهره گرفته است.

رنگ آبی مخصوص شوره سرهایی با میزان کم و متوسط مناسب است و قرمز برای موارد حاد انتخاب می‌شود. تاثیراتی که استفاده از شامپو سریتای آبی روی سر می‌گذارد، کاهش التهاب‌های شدید و خارش پوست است. ترکیباتی که در این محصول به‌کاررفته، شامل زینک، پیروکتون اولامین، اسید سالیسیلیک، عصاره دانه‌های انار، گیاه نعناع فلفلی و رزماری می‌شود.

بیشتر کاربرانی که از این محصول استفاده کرده‌اند، با رضایت‌مندی باز هم این شامپو را انتخاب می‌کنند. شامپو ضد شوره سریتا شوینده‌ای بسیار قوی و مناسب است که در کنترل چربی پوست و مو هم نقش دارد. برای خرید انواع این شامپو متناسب با جنس موی خود می‌توانید به فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا مراجعه کنید.

شامپو ضد شوره پرطرفدار اویدرم

اگر دنبال یک محصول با تاثیرگذاری بالا و سریع هستید، شامپو ضد شوره اویدرم می‌تواند اولین انتخاب برای رفع این مشکل باشد. بسیاری از کاربران تجربه خوبی از استفاده این محصول داشته‌اند و نتایج مثبتی در از بین رفتن شوره‌های سر گرفته‌اند. در حقیقت می‌توان این‌طور بیان کرد اویدرم صلاحیت و مرغوبیت خود را در کیفیت بالا به‌اثبات رسانده است.

ترکیباتی که در این شامپو استفاده می‌شود، شامل روغن درخت چای، گزنه، مورد، آویشن، کالاندولا، گل ختمی، آرنیکا، فنوگریک، آلوئه ورا و مواد شیمیایی نظیر سیکلوپیروکس، پیریتیون زینک و اسید سالیسیلیک است. با استفاده از این شامپو درخواهید یافت که در عرض تنها یک هفته مصرف مداوم از آن، می‌توانید به نتایج ایده‌آل خود برسید.

شامپو استم سل برای موها خشک و چرب

این برند هم ابتکاری عالی برای ارائه محصولات ضد شوره خود به‌کار بسته است. از بسته‌بندی‌های آبی برای موهای خشک و از بسته‌بندی‌های قرمز برای موها چرب می‌توانید استفاده کنید. اگر به‌دنبال راهی سریع برای رفع مشکل شوره سر خود هستید، شامپوی استم سل یک گزینه معقول و در دسترس است.

استفاده از این محصول می‌تواند رطوبت موها و پوست سرتان را حفظ کند و التهاب و خارش ناشی از شوره را کاهش دهد. یکی از مزیت‌های مهمی که این شامپو دارد، این است که می‌تواند موها را یک‌دست کرده و درخشندگی خاصی به آن‌ها ببخشد.

بررسی ضد شوره ویتاکر درمالیفت

برای افرادی که روی مواد شوینده و پارابن در ترکیبات به‌کار رفته داخل شامپو حساس هستند، باید گفت که این محصول یکی از بهترین‌ها معرفی می‌شود، چراکه جز اسید آمینه‌های مهم و ضروری در آن به‌کار نرفته است. محصول در 2 رنگ سبز و آبی به بازار عرضه می‌شود. رنگ سبز برای موهای چرب و رنگ آبی برای موهای خشک بسیار مناسب است.

جدیدترین برند ضد شوره برند نوپریت

این برند جدید از کیفیت بالایی برخوردار است و بسیاری از پزشکان برای درمان، این محصول را به مراجعه‌کنندگان خود معرفی می‌کنند. این محصول در 3 نوع متفاوت و تخصصی به شما ارائه می‌شود که شامل سری Nopriprox مدل G در رنگ‌های سفید و زرد، نوپریت سری بازول مدل G در رنگ‌های سفید و قرمز و شامپو ضد شوره نوپریت سری نوپری مدل D در بسته‌های سفید و نارنجی می‌شود.

جمع‌بندی

این روزها یکی از محصولات بهداشتی بسیار پرکاربرد، شامپو ضد شوره محسوب می‌شود. در واقع یکی از راه‌های در دسترس و سریع برای ازبین بردن شوره‌ها، استفاده از این نوع شامپوها است. تنوع در نوع ارائه، ترکیبات و برند سبب شده تا تعداد بی‌شماری از آن را در قفسه‌های داروخانه‌ها مشاهده کنید.

فرقی نمی‌کند کدام برند ایرانی را برای خرید انتخاب کنید، فروشگاه دیجی‌کالا بهترین بستر دیجیتالی و آنلاین است که می‌توانید محصول مورد نیازتان را در کم‌ترین زمان از آن خریداری کنید. همچنین پیش‌از نهایی کردن سفارش خود، به مطالعه نظرات کاربران و مصرف‌کننده‌های سابق بپردازید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

نظر شما