شناسهٔ خبر: 67354869 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نتایج اعتقاد رئیس جمهور شهید به «ما می‌توانیم»

سرپرست ریاست جمهوری گفت: اعتقاد رئیس جمهور شهید به «ما می‌توانیم» در بخش‌های مختلف صنعت، نفت، بهداشت و درمان، کشاورزی (امنیت غذایی) نتیجه داد و امیدواریم مسیر شهید رئیسی ادامه یابد.

صاحب‌خبر -

محمد مخبر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره اعتقاد رئیس جمهور شهید به «ما می‌توانیم» و اهمیت این اعتقاد در پیشرفت شرکت‌های دانش‌بنیان، به‌خصوص در صنعت نفت، اظهار داشت: شهید رئیسی با همه وجود به «ما می‌توانیم» و راهگشا بودن آن برای اداره کشور اعتقاد داشت.

<div id="video-display-embed-code_11247966"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267690/11247966?width=600&height=350"></script></div>

سرپرست ریاست جمهوری تصریح کرد: یکی از بخش‌هایی که رئیس جمهور شهید، بسیار برای آن وقت گذاشتند، تأکید مداوم بر استفاده از نخبگان به عنوان مشاور و همکار بود که در وزارت نفت نیز خود را نشان داد.

مخبر گفت: کار‌های بسیار سنگین و بزرگ با همین روحیه و اعتقاد به اینکه ما می‌توانیم و بن‌بست نداریم، به نتیجه رسید.

سرپرست ریاست جمهوری اظهار داشت: این اعتقاد رئیس جمهور شهید در بخش‌های مختلف صنعت، نفت، بهداشت و درمان، کشاورزی (امنیت غذایی) نتیجه داد و امیدواریم مسیر شهید رئیسی ادامه یابد و آثار «ما می‌توانیم» را بیشتر ببینیم.

نظر شما