شناسهٔ خبر: 67346564 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور حداکثری مردم در انتخابات اولویت اول کشور است

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری همایش روشنگری و مشارکت حداکثری امروز در گرگان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان سردار معروفی معاون هماهنگ‌ کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در این همایش گفت : این کشور و این نظام متعلق به تمام مردم است و مردم باید به صورت حداکثری در وسط میدان انتخابات حضور داشته باشند.

او با بیان اینکه حضور حداکثری به معنای تولید امنیت است افزود :  ما در این انتخابات به مردمی نیاز داریم که در صحنه باشند و حرف خود را بیان کنند.

سردار معروفی اولویت اول را حضور حداکثری مردم در انتخابات دانست ادامه داد : بعد از مشارکت حداکثری ، اولویت دوم انتخاب اصلح است و اینکه فردی عملگرا و پشتیبان ولایت فقیه انتخاب شود.

او افزود : یکی از ویژگی‌های دولت شهید رئیسی این بود که در متن مردم قرار داشت و رئیس جمهور جدید هم باید حامی ولایت و مردم 

استاندار گلستان نیز در این مراسم با بیان اینکه با شهادت آقای رئیسی، استان گلستان یکی از حامیان واقعی استان را از دست داد گفت : پیشرفت توام با عدالت مشخصه دولت شهید رئیسی بود.

 او تاکید کرد : ما مجری انتخابات و بی طرف هستیم و به کسی توصیه نمی کنیم به چه فردی رای دهند.

دکتر زنگانه سرمایه‌گذاری دولت سیزدهم را در استان گلستان بیش از ۱۶۶ هزار میلیارد تومان اعلام کرد.

آخوند نوری زاد امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس نیز در سخنانی برگزاری انتخابات را به معنای ساخت کشور با خرد جمعی بیان کرد و افزود : هر رایی که یک ایرانی به صندوق می اندازد حماسه و گامی برای سربلندی ایران است.

امروز همچنین نشست تبیینی با موضوع انتخابات در گرگان برگزار شد و سردار معروفی معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور در این نشست گفت : 

در ۳۵ روز گذشته آتش توپخانه ای دشمنان در خارج از کشور انتخابات ایران را آماج حملات خود قرار داده اند و همان هایی که به ظاهر در خارج از کشور برای دموکراسی دغدغه دارند انتخابات را آماج حملات خود قرار می دهند.

او گفت : دشمن به دنبال انشقاق و شکاف و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، اما انتخابات امنیت است.

او تاکید کرد : ملت ما یک ملت قهرمان است و به مشارکت پنجاه تا شصت درصدی نباید اکتفا کنیم و دنبال تغییر باشیم.

<div id="video-display-embed-code_11247251"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267265/11247251?width=600&height=350"></script></div>

 

 

 

 

نظر شما