شناسهٔ خبر: 67307411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افزایش اعتبار ایران در دنیا با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ، اعتبار ملی و بین المللی را افزایش می‌دهد.

صاحب‌خبر -

افزایش اعتبار ایران در دنیا با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان عظیم ابراهیم پور مسئول جهاد تبیین کشور در جلسه جهاد تبیین شهرستان های شرق گلستان با محوریت راه رجاء بسته نیست ، گرچه رئیسی برفت در آستان مقدس امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس گفت : انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم بسیار مهم است زیرا در چهار سال آینده نظم جدید جهانی بر اساس سه شاخصه انزوای آمریکا ، چرخش قدرت از غرب به شرق و جهانی شدن تفکر و منطق مقاومت شکل می گیرد. 

وی افزود : آمریکا و اسرائیل برای برون رفت از مسائل داخلی و انسجام ملی خود نگران انتخابات ایران هستند و مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اعتبار ملی و بین المللی را افزایش می دهد.

ابراهیم پور ادامه داد : هر نامزدی که رای بیاورد باید توان مقابله با آمریکا و اسرائیل را داشته باشد زیرا بر اساس نظم جدید جهانی با فروپاشی آمریکا و اسرائیل در سه  چهار سال آینده رئیس جمهور باید بتواند این اتفاقات مهم را به نفع انقلاب اسلامی رقم بزند.

مسئول جهاد تبیین کشور تاکید کرد: نامزدهایی که یکدیگر را تخریب می کنند در مدار مقام معظم رهبری نیستند و باید آنهایی که به جریان انقلاب اسلامی نزدیک و کارآمد هستند را انتخاب کنیم تا بتوانند مشکلات مردم را حل کنند.

 

نظر شما